جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

تماشا کنید: جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

دیگر تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌های نسل جدید پرچمداران ال جی برایمان در حال لو رفتن است و شاید تا زمان رسیدن به تاریخ برگزاری کنفرانس این برند کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا، هیچ موضوع مبهمی درباره‌ی ال جی جی 6 (LG G6) برایمان باقی نمانده باشد!

دقایقی پیش نیز ویدیوی جدیدی از این گوشی پرچمدار منتشر شده است که ظاهر آن را برایمان فاش می‌کند. این ویدیو به صورت سه بعدی و توسط یکی از منابع غیر رسمی و غیر مرتبط به کمپانی سازنده طراحی شده است، بنابراین نباید با دیده‌ی اطمینان کامل به آن نگاه کنید و با وجود این که کیفیت طراحی بافت‌ها و زبان طراحی ال جی جی 6 در این ویدیو کاملا واقعی به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که این تنها یک کانسپت محسوب می‌شود و هیچ لزومی برای مشاهده‌ی‌ آن در محصول واقعی وجود ندارد.

طراحی کانسپت برای اسمارت فون‌ها و گجت‌های هوشمندی که کاربران مشتاق زیادی منتظر رونمایی از آن‌ها هستند، از دو جهت اهمیت زیادی دارد. اول این که معمولا این تصاویر و ویدیوهای سه بعدی باعث افزایش هایپ و هیجان کاربران برای انتظار کشیدن تا زمان معرفی رسمی محصول می‌شود و از سوی دیگر نیز مهارت های گرافیکی و قوه‌ی تخیل طراحان برتر را به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان نشان می‌دهد.

موسسه‌ی طراحی DBS Designing نیز دقیقا به همین دلیل به سراغ پرچمدار جدید کره‌ای رفته است و در این ویدیو، ال جی جی 6 را با یک دوربین دوگانه هم بر روی پنل جلویی (سنسورهای ۸ مگاپیکسلی) و هم بر روی پنل پشتی (سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی)، یک نمایشگر بدون حاشیه و البته لبه‌های مسطح نشان می‌دهد. این ویدیو که به نظر می‌رسد در طراحی آن از کانسپت‌های پیشین و البته رندری که چندی پیش از جی ۶ لو رفته بود، ساخته شده است، تعدادی از قابلیت‌های کاربردی این گوشی هوشمند را نیز نشان می‌دهد.

جدیدترین ویدیویی که از ال جی جی 6 منتشر شده است

چه مشخصاتی برای ال جی جی 6 در این ویدیو در نظر گرفته است؟

سنسور تشخیص اثر انگشت درست مشابه نسل‌های قبلی سری جی این برند کره‌ای، در قسمت مرکزی پنل پشتی قرار گرفته است و در ادامه نیز از قابلیت‌هایی نظیر تصویربرداری با رزولوشن 4K و با نرخ ۱۲۰ فریم بر هر ثانیه، برخورداری از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی کواد اچ دی با نسبت تصویر ۱۸:۹، نسل جدید پردازنده‌های کوالکام یعنی چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف ۲ ترابایت، مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، سنسور اسکن عنبیه‌ی چشم، یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و البته سیستم عامل اندروید ۸ (که هنوز هیچ صحبتی از آن به میان نیامده است) به عنوان مشخصات اصلی ال جی جی 6 نام برده می‌شود. بنابراین از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که این ویدیوی جذاب را در ادامه تماشا کنید: