یخچال فریزر Door in Door ال جی

کاهش مصرف انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی با یخچال فریزر Door in Door ال جی

شرکت ال جی الکترونیکس در راستای احترام به استقبال مشتریان ایرانی از سری یخچال‌های مجهز به Door in Door، یخچال بالا فریز جدیدی از این سری را در بازار معرفی کرد. یخچال فریزر Door in Door ال جی با قابلیت ذخیره‌‌سازی هوشمند مواد، کاهش مصرف انرژی و حفظ تازگی مواد غذایی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

جدیدترین مدل یخچال فریزر Door in Door ال جی معرفی شد. قابلیت Door in Door با یک فشار ساده و دکمه‌ی آسان بازشو، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا سریع و راحت به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها دسترسی داشته باشند و با جلوگیری از اتلاف هوای سرد داخل یخچال منجر به کاهش مصرف انرژی شود. این یخچال‌ها همچنین مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند که باعث بهبود مصرف انرژی تا 36 درصد می‌شود. همین‌طور فناوری +Hygiene Fresh علاوه بر حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی، برای از بین بردن باکتری‌ها و بوهای بد طراحی شده است.

یخچال فریزر Door in Door ال جی

سونگ جین جو (Seong-Jin Jo)، رئیس و مدیرعامل بخش لوازم خانگی ال جی می‌گوید:

قابلیت نوآورانه‌ی Door in Door در یخچال های ال جی، راحتی بی‌نظیری برای مشتریان در سراسر دنیا فراهم می‌کند. آخرین مدل یخچال فریزر Door in Door ال جی نه تنها مصرف انرژی بسیار پایینی دارد بلکه حفظ تازگی مواد غذایی را نیز برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

فناوری نوآورانه Door in Door

قابلیت Door in Door به کاربر این امکان را می‌دهد تا سریع و راحت به مواد غذایی مورد علاقه و موادی که بیشتر استفاده می‌شوند از طریق یک محفظه جداگانه و بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال، دسترسی داشته باشد. این فناوری نوآورانه باعث می‌شود بتوان به راحتی مواد غذایی پرمصرف مثل نوشیدنی، شیرینی و چاشنی‌ها را ساماندهی کرد. همچنین قابلیت Door in Door مانع هدر رفت هوای سرد یخچال به دلیل باز و بسته شدن درب آن تا 41 درصد در مقایسه با یخچال‌های معمولی می‌شود. افزایش دمای داخل یخچال نیز تا 47.8 درصد کاهش پیدا می‌کند تا مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند و بهره‌وری دستگاه بیشتر شود.

موتور اینورتر هوشمند در یخچال فریزر Door in Door ال جی

یخچال فریزر Door in Door ال جی از موتور اینورتر هوشمند استفاده می‌کند که باعث می‌شود صدای کمتری تولید و انرژی کمتری مصرف شود. موتور اینورتر هوشمند به صورت تحسین‌برانگیزی 36 درصد کم‌تر از موتورهای معمولی انرژی مصرف می‌کند. همچنین با کم کردن صدا به اندازه 2 دسی‌بل، عملکرد کم‌صداتری را ارائه می‌دهد. موتور بادوام اینورتر هوشمند ال‌ جی با ده سال گارانتی عرضه می‌شود.

یخچال فریزر Door in Door ال جی

فناوری فیلتر +Hygiene Fresh

فناوری ارتقا یافته فیلتر +Hygiene Fresh هوای داخل یخچال را تصفیه کرده و از فیلتر چند لایه و یک فن اختصاصی برای استرلیزه کردن فضای داخل یخچال و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مضر استفاده می‌کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته ال‌ جی، با یک فرآیند پنج مرحله‌ای بسیار موثر این کار را انجام می‌دهد. دو لایه فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش باعث از بین رفتن باکتری‌ها تا 99.999 درصد می‌شود (طبق گواهی شرکت بازرسی انگیسی Intertek) و همچنین دو لایه فیلترهای کربنی بوزدا، بوهای اسیدی و قلیایی تولید شده توسط سبزیجات و ماهی فاسد را کم می‌کند. فیلتری که در +Hygiene Fresh به کار رفته است طول عمر بالایی دارد و برای مدت زمان قابل توجهی نیازی به تعویض ندارد و این یعنی راحتی بیشتر و هزینه نگهداری کمتر برای مصرف‌کننده.

سیستم ذخیره‌سازی (چیدمان) آسان

ویژگی ظرف یخ متحرک و جابجا شونده در یخچال فریزر Door in Door ال جی ، راحتی در ذخیره‌سازی آسان مواد غذایی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است.

تازگی بیشتر مواد غذایی در یخچال فریزر Door in Door ال جی

کشوی Fresh 0 Zone یخچال ال‌ جی از انتشار بو و ترکیب بوی مواد غذایی با دیگر غذاها جلوگیری می‌کند. این محفظه که از سایر نقاط یخچال بسیار خنک‌تر است، حداقل نوسان دمایی را دارد و باعث تازه ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری می‌شود. این محفظه‌ی دربسته، دمایی ثابت و معادل صفر درجه سلسیوس دارد؛ این دما به حدی سرد است که بدون یخ زدن مواد غذایی از فاسد شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه قابلیت جریان هوای چندگانه، هوای سرد را به صورت مساوی در همه جای یخچال به جریان درمی‌آورد تا مواد غذایی تا مدت زمانی که ممکن است سالم و تازه بماند.

یخچال فریزر Door in Door ال جی

سیستم عیب‌یابی هوشمند منحصربه‌فرد

این یخچال فریزر همچنین مجهز به سیستم عیب‌یابی هوشمند منحصربه‌فرد ال‌ جی است. سیستم عیب‌یابی هوشمند در هنگام بروز مشکلات این امکان را می‌دهد تا نمایندگان خدمات پس از فروش، مشکلات فنی را سریع و راحت به وسیله‌ی تلفن برطرف کنند. این امر باعث می‌شود تماس‌های یک‌سره و هزینه‌بر و همچنین نیاز به حضور نمایندگان در خانه برطرف شود.

طراحی مدرن

مدل‌ جدید یخچال فریزر Door in Door ال جی به لامپ LED بسیار بادوام و کم‌مصرفی مجهز شده است که نوری ملایم و در عین حال قدرتمند پخش می‌کند. برای راحتی در دسترسی به مواد غذایی در یخچال، نور یخچال با الگویی ظریف و درخشان، فضای داخلی این یخچال پیشرفته و زیبا را روشن می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*