گوشی نوکیا 6

اتمام موجودی گوشی نوکیا 6 در کمتر از 1 دقیقه

چندی پیش بود که گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) به صورت رسمی توسط شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) معرفی و با استقبال خوب کاربران همراه شد. حالا و بعد از گذشت یک هفته، باز هم این گوشی هوشمند با فروش بالا و تمام شدن موجودی طی تنها یک دقیقه، توجه اصحاب اصحاب رسانه را خود جلب کرده است.

احتمال عرضه گوشی نوکیا 6 به صورت جهانی وجود دارد

اگرچه هنوز آمار رسمی و دقیقی از تعداد دستگاه‌های فروخته‌شده مشخص نشده است، اما پیشتر هم شاهد عبور تعداد درخواست‌ها از مرز 1 میلیون برای گوشی نوکیا 6 بودیم.

گوشی نوکیا 6 محصول جدید میان رده و خوش‌ساخت فنلاندی‌هاست که تراشه اسنپدراگون 430 با هشت هسته پردازشگر، مسئول مدیریت و پردازش اطلاعات خواهد بود. همچنین صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی همراه با شیشه خمیده 2.5D و گوریلا گلس در بخش بالایی، نوید محصولی باکیفیت را می‌دهند. از دیگر مشخصات فنی گوشی نوکیا 6 نیز می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

در حال حاضر گوشی جدید نوکیا با قیمت 245 دلار تنها برای بازار کشور چین عرضه شده و احتمال فروش آن به صورت جهانی نیز وجود خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قیمتش باید 800 تومن باشه با این قیمت و مشخصات فوق العاده ای که داره مطمئنم همه گوشی های میان رده میذاره تو جیبش
    ولی من منتظر شاهکار جدیدشم Nokia P1 اگه طراحیش مثل همونی که تو کلیپ منتشر شده باشه من حتما جز اولین خریداراشم 🙂

  2. ممنون ،نوکیا قبلاً در شهرهای ایران نمایندگی داشت الان هم مثل سابق نمایندگی های نوکیا وجود دارند؟

  3. کی وارد بازار ایران میشه؟