تصاویر عجیب در Imgur

13 عکس و GIF پرطرفدار سال 2016 در وب سایت Imgur

با تمام شدن هر سال، نوبت به بررسی زمینه‌های مختلف به منظور مشخص کردن برترین‌ها می‌رسد. تاکنون به بررسی محصولات مختلف تکنولوژیک و بهترین‌ها در سال 2016 پرداخته‌ایم و اکنون نوبت، نوبت ارزیابی عجایب در اینترنت است! برخی از محصولات، عکس‌ها، ویدیوها و دیگر موارد نه به خاطر تکنولوژی و پیچیده بودن، بلکه به خاطر غیر متعارف بودن نظر کاربران را جلب کرده و تعجب آنان را برمی‌انگیزند. با توجه به این موضوع، به بررسی تصاویر عجیب در Imgur که در سال 2016 بیشتر از بقیه بازدید داشته‌اند خواهیم پرداخت.

وب سایت Imgur خود را به عنوان سرگرم‌کننده‌ترین جامعه به اشتراک‌گذاری تصویر در سرتاسر دنیای اینترنت خطاب می‌کند که هم وب‌سایت و هم اپلیکیشن موبایل آن، هر ماه توسط حدود 150 میلیون کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبق درخواست کاربران برای لیست‌‌کردن تصاویر عجیب در Imgur ، این وب‌سایت به خواسته کاربران گردن نهاده و 13 مورد از عجیب‌ترین عکس‌ها و فایل‌های GIF خود را مشخص کرده است؛ لطفا تا بارگذاری کامل تصاویر GIF منتظر بمانید.

پرطرفدارترین تصاویر سایت Imgur در سال 2016

یکی از تصاویر عجیب در Imgur ، “مهر و موم با اسلحه” نام گرفته و حدود 2.5 میلیون بار در سال 2016 توسط کاربران بازدید شده است.

در مطلب انتشار تصاویر موجودات دریایی وحشتناک در توییتر توسط ماهی‌گیر روسی و درخواست کاربران برای توقف این کار، به یک ماهی‌گیر روسی با نام رومن فدورتسوو (Roman Fedortsov) و علاقه‌مند به ثبت عکس از موجودات عجیب‌الخلقه دریایی اشاره کرده و حدود 30 عکس ثبت شده توسط وی را قرار دادیم. تصویر پایین، یکی از تصاویر عجیب در Imgur بوده و بیشتر از بقیه عکس‌های این ماهی‌گیر روسی بازدید داشته است.

تصاویر عجیب در Imgur

رفته رفته تصاویر عجیب در Imgur کمی نازیبا می‌شوند. در تصویر پایین، اسکن پزشکی ثبت شده از بدن یک زن را مشاهده می‌کنید که از قرار معلوم از صدها کرم انباشته شده است!

تصاویر عجیب در Imgurتصاویر عجیب در Imgur

در بین تصاویر عجیب در Imgur ، بیشترین نظردهی متعلق به تصویر زیر بوده است

در تصویر بسیار جالب زیر شاهد یک کیوسک تلفن هستید که تبدیل به یک آکواریوم در وسط خیابان شده است! جالب اینجاست که تلفن و تجهیزات ارتباطی از داخل آن خارج نشده‌اند.

فردی با نام توماس کورتیس (Thomas Curtis)، با استفاده از فتوشاپ نقاشی‌های کشیده شده توسط پسر 6 ساله‌اش را به دنیای واقعی وارد کرده است. این دسته از تصاویر عجیب در Imgur ، با وجود خیالی بودن، بسیار واقعی به نظر می‌رسند. پیشنهاد می‌کنیم تا سایر آثار وی را نیز در گالری زیر ببینید.

تصاویر عجیب در Imgur

یک هنرمند با نام ویلیام لمسون (William Lamson)، با استفاده از چند موز یک ماسک درست کرده و همچنین در هر موز یک ترقه قرار داده است تا این شکلک عجیب و انفجاری را شکل دهد!

به نظر می‌رسد این کارگران شهرداری و مسئول جمع‌آوری زباله، در حال گذراندن شادترین لحظات زندگی خود هستند!

خوردن کیک فضایی حقیقتا لذت خود را دارد. این ویدیو در زمان آغاز مسابقات جهان کیک‌پزی در انگلستان ضبط شد.

سیمون گیرتز (Simone Gertz) یک مخترع سوئدی بوده و همان‌طور که در فایل GIF زیر می‌بینیم، محصول دست‌ساز وی به جای کمک به آرایش‌کردن، در حال خراب کردن ترکیب صورت سیمون است!

گربه‌ها حقیقتا یکی از شیرین‌ترین و بامزه‌ترین حیوانات خانگی هستند و به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا سر به سر آنان بگذارند.

یکی دیگر از تصاویر عجیب در Imgur با ورزش سر و کار دارد. در این تصویر می‌بینیم که ژیمناستیک کار معروف، دمین والتر (Damien Walter)، با یک حرکت آکروباتیک کلاه خود را سر می‌کند.

تصویر زیر در زمانی گرفته شد که یک کاربر بلژیکی به طور اتفاقی برای استنشاق هوای تازه، به بالکون اتاق خود آمده بود. امیدواریم این تصویر متعلق به یک نهنگ شکار شده نباشد.

تصاویر عجیب در Imgur

و آخرین تصویر به چند همبرگر 9 ساله اشاره می‌کند. بدون شک تاثیر مخرب این همبرگرها، از قوی‌ترین سم‌ها بر روی بدن بیشتر خواهد بود!

تصاویر عجیب در Imgur

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی جالب بود ممنوم