سرویس حساب چند کاربره

امکان استفاده از سرویس حساب چند کاربره برای مشترکان دائمی ایرانسل فراهم شد

شرکت ایرانسل، سرویس حساب چند کاربره را برای مشترکان دائمی خود فعال کرد. این سرویس با رویکرد «تغییر بر اساس تغییر نیازهای مشتریان» ایرانسل و با توجه به نیاز مشتریانی که روی چند دستگاه از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و یا قصد اشتراک بسته‌ی اینترنت با دیگران را دارند، طراحی و ارائه شده است و از این پس نیز با ویژگی‌های جدید بر روی سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل در دسترس خواهد بود.

مشترکان ایرانسل با استفاده از سرویس حساب چند کاربره می‌توانند یک حساب ایجاد کرده و آن را با دوستان و اعضای خانواده‌ی خود به صورت همزمان به اشتراک بگذارند. همچنین مشترکانی که از چند حساب در گوشی موبایل یا تبلت خود استفاده می‌کنند می‌توانند به جای شارژ کردن تک تک حساب‌ها، تنها یک حساب را شارژ و فعال کنند. به عنوان مثال، مدیران شرکت‌ها یکی از کاربران سرویس حساب چند کاربره ایرانسل خواهند بود؛ این افراد می‌توانند با ایجاد یک حساب چند کاربره ، آن را بین کارمندان شرکت خود به اشتراک بگذارند.

ویژگی‌های جدید سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

شرکت ایرانسل، ویژگی‌های جدیدی را به این سرویس اضافه کرده است. ایجاد حساب ریالی مشترک با در نظر گرفتن سقف مورد استفاده برای هر کاربر، تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه، مشاهده‌ی محدودیت و میزان استفاده توسط هر کاربر، فعال‌سازی خودکار سرویس بعد از خرید بسته و دسترسی به بسته‌های مکالمه و پیامک همزمان با بسته‌های اینترنت فعلی از جمله ویژگی‌های جدیدی هستند که به سرویس حساب چند کاربره ایرانسل اضافه شده‌اند.

با استفاده از این سرویس، اگر کاربر اصلی اقدام به خرید بسته‌ی افزایشی کند، امکان استفاده از اینترنت همراه برای سایر کاربران نیز فراهم می‌شود؛ یعنی در صورتی که کاربران حساب از اینترنت همراه استفاده کنند، مصرف آن در حساب چند کاربره اعمال می‌شود و کاربر اصلی نیز امکان ایجاد محدودیت در مورد استفاده از بسته‌ها برای اعضای گروه را دارد.

نحوه فعال‌سازی بسته‌های ویژه حساب چند کاربره ایرانسل

بسته‌های ویژه‌ی حساب چند کاربره ایرانسل در حجم‌های 5 و 20 گیگابایتی ماهانه و با قیمت 20 و 50 هزار تومانی ارائه می‌شوند. علاقه‌مندان به این سرویس می‌توانند برای فعال‌سازی، خرید بسته‌ی افزایشی و اضافه کردن زیرشاخه، به برنامه‌ی کاربردی ایرانسل من مراجعه کنند. این اپلیکیشن از طریق وب‌سایت ایرانسل قابل دانلود خواهد بود.

علاوه بر آن، می‌توان با شماره‌گیری کد دستوری #1*3*400* این سرویس را فعال و با شماره‌گیری کد دستوری #4*1*400* نیز آن را غیر فعال کرد. همچنین مشترکان سازمانی ایرانسل می‌توانند درخواست خود برای فعال‌سازی سرویس چند کاربره بر روی سیم‌کارتشان را به نشانی EB@mtnirancell.ir ارسال کرده و یا با شماره‌ی 714 از خطوط ایرانسل و 09377140000 از سایر خطوط تماس بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*