طرح مفهومی اپل آیفون 8

طرح مفهومی اپل آیفون 8 منتشر شد؛ تمام پنل جلو متشکل از نمایشگر (گالری عکس)

باز طراحی اساسی و فناوری‌های نوآورانه چیزهایی هستند که توسط شایعات حول محور آیفون بعدی شرکت اپل احاطه شده‌اند. یک طراح سوئیسی طرح مفهومی از اپل آیفون 8 (Apple iPhone 8) را شب گذشته منتشر کرد تا ما را نسبت به آن چه که از کوپرتینو برخواهد خواست امیدوار سازد.

بر اساس شایعات مختلفی که نسبت به صحبت‌های تحلیلگران و زنجیره تامین منابع شرکت اپل به وجود آمده است، این کمپانی مشغول کار بر روی نمایشگر تمام صفحه‌ای است که پنل جلویی آیفون را بپوشاند و همراه با شیشه‌های تراش خورده خمیده در دو سمت خود همراه با فریمی از فولاد ضد زنگ، لقب یکی از زیباترین گوشی های هوشمند سال 2017 میلادی را به خود اختصاص دهد.

طرح مفهومی اپل آیفون 8

نوار استاتوس بار آمولد یکپارچه با نمایشگر اپل آیفون 8

جذاب‌ترین بخش، استفاده از یک نوار استاتوس آمولد است که با نمایشگر جلویی به صورت یکپارچه درآمده است. در قسمت زیری صفحه، جایی که ناهنجاری‌ها قرار داشتند یک کلید هوم مجازی هپتیک همراه با اسکنر اثر انگشت داخلی قرار گرفته است که دو کلید شرتکات مجازی نیز در آنجا به چشم می‌خورد. این تلفن هوشمند همچنین از یک اسکنر عتبیه چشم نیز برخوردار است.از دیگر قابلیت های احتمالی اپل آیفون 8 که در این طرح کانسپت مشخص است باید به دوربین دوگانه پشتی همراه با قلم هوشمند اپل به نام اپل پنسیل (Apple Pencil) و شارژ سریع بی سیم از شعاع 3 متری اشاره کرد.

طرح مفهومی اپل آیفون 8

در نظر داشته باشید که این تنها یک طرح مفهومی است، حتی اگر بسیاری از مشخصات آن مصداق شایعاتی باشد که تا به حال شنیده‌ایم. در حالی که اپل دارای تخصص و تکنولوژی است که می‌تواند چیزی شبیه به این را تولید کند، در رده نخست باید از نظر مالی چنین شرایطی موجود باشد. اگر اپل نتواند چنین گوشی هوشمند مدرنی را با قیمتی مشابه پرچمداران گوشی های هوشمند کنونی روانه بازار کند، به نظر می‌رسد آن‌ها زمان بیشتری را برای عرضه چنین محصولی نیاز خواهند داشت و یا این را در قالب یک مدل پریمیوم به صورت جداگانه از دو مدل اصلی گوشی اپل آیفون 8 روانه بازار خواهند کرد. به نظر شما این طرح چقدر با طرح اصلی iPhone 8 نزدیک است؟ دیدگاه‌های خود را از بخش زیرین این مطلب با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*