گوشی سونی G3221 با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

گوشی سونی G3221 با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

انتظار می‌رود که سونی ماه آینده و در جریان برگزاری کنفرانس خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، از چند اسمارت فون جدید رونمایی به عمل بیاورد. چندی پیش گزارشی برایتان از دو مدل سونی G3112 و G3121 منتشر کردیم که نشان می‌داد هر جفت آنها از پردازنده‌های تولید شده توسط مدیاتک بهره خواهند برد. اما این بار نوبت به مدل سوم، یعنی گوشی سونی G3221 رسیده است که زیر ذره‌بین خبرنگاران برود.

طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6757 Helio P20 که توسط مدیاتک طراحی و توسعه یافته است، برخوردار خواهد شد. این موضوع از آنجا برملا شده است که گوشی اکسپریا مدل سونی G3221 در تست بنچمارک AnTuTu حاضر شده است و برخی از مشخصات این گوشی میان‌رده را از این طریق متوجه خواهیم شد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در قسمت مشخصات این گوشی هوشمند در نتایج بنچمارک علاوه بر پردازنده‌ی اصلی، چیپست Mali-T880 به عنوان پردازشگر گرافیکی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و یک نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) نیز به عنوان ویژگی‌های سخت افزاری اصلی آن برشمرده‌ شده‌‌اند؛ البته ابعاد این نمایشگر به طور دقیق مشخص نیست.

گوشی سونی G3221 با دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، جذاب‌ترین قسمت مشخصات گوشی سونی G3221

علاوه بر قطعات سخت افزاری اصلی، محصول جدید سونی گویا از مشخصات تصویربرداری بسیار قابل توجهی برخوردار خواهد بود و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی که بر روی پنل پشتی آن قرار می‌گیرد، به عناون دوربین اصلی این اسمارت فون ایفای نقش خواهد کرد. بخش جذاب‌تر اینجاست که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در اختیار دارندگان این محصول قرار خواهد گرفت تا دیگر هیچ نیازی به تجیهزات اضافه برای عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت بالا نداشته باشند.

همچنین همان‌طور که قابل حدس زدن هم بود، گوشی سونی G3221 به طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود و به اولین گوشی هوشمندی تبدیل می‌شود که از سوی سونی به طور پیشفرض به این نسخه از سیستم عامل مجهز شده است. گفتنی است که رونمایی از این گوشی که نام آن هنوز مشخص نیست، به همراه چند مدل دیگر در MWC ۲۰۱۷ که اسفند ماه برگزار خواهد شد، انجام می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*