برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال ۲۰۱۷

برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال ۲۰۱۷

با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی در برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی می‌کنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه می‌کنند تا برای سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را به کار بگیرند.

پس از بررسی و تحلیل کامل فیدبک انواع روش های تبلیغات آنلاین که توسط برندهای بزرگ بین‌المللی و همچنین استارت آپ‌های جوان بکار گرفته شده است، شرکت تبلیغاتی ویرلن برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد:

سئو

بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل یا سئو سایت باز هم به عنوان برترین تکنیک بازاریابی آنلاین مورد توجه وب مستران قرار گرفته است و هم اکنون رقابت بسیار شدیدی برای کسب رتبه اول گوگل بین وب سایت ها وجود دارد.

طراحی سایت براساس جدیدترین الگوریتم های SEO و با قابلیت نمایش مناسب در موبایل، محل مناسب هاستینگ سرور سایت، سرعت بالای سایت در لود شدن، تجزیه و تحلیل سایت با استفاده از تمام بخش های گوگل وب‌مستر و گوگل آنالیتیک، تحلیل سایت از طریق سایت بین‌المللی MOZ و الکسا، تولید محتوای دست اول، استفاده درست از کلمات کلیدی که جستجوی بالایی دارد که از طریق سایت گوگل ترند در دسترس است و دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق رپورتاژ آگهی جزو مهمترین تکنیک های سئو سایت است.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثرترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است. رپورتاژ در واقع یک خبر تبلیغاتی است که به سفارش برندها و از طریق شرکت ویرلن در خبرگزاری‌های معتبر و همچنین سایت‌های خبری پربازدید در حوزه آی تی و لایف استایل منتشر می‌شود.

انتشار اخبار رسمی کسب و کارها در خبرگزاری‌های پربازدید می‌تواند اعتبار بالای را برای تبلیغ‌دهنده ایجاد کند. امروز رپورتاژ خبری یکی از مهمترین استراتژی های مارکتینگ و برندینگ کمپانی‌های بزرگ و استارت آپ‌های هوشمند است. همچنین شرکت گوگل در مقالات آموزشی و کنفرانس‌های مختلفی اعلام کرده است که با توجه به اینکه چند کلمه کلیدی در متن رپورتاژ آگهی به وب‌سایت تبلیغ‌دهنده لینک فالو می‌شود و خبر منتشر شده در سایت‌ها آرشیو شده و حذف نمی‌شود، این یک روش دریافت بک لینک کاملا ارگانیک است و موثرترین تکنیک جهت بهبود رتبه سایت در گوگل محسوب می‌شود.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل یکی از پرکاربردترین روش های بازاریابی دیجیتالی است که برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سراسر دنیا بسیار مفید و پربازده بوده است.

تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی محاسبه می‌شود و بنابراین آگهی دهنده تنها برای مخاطبین واقعی که وارد وب سایت می‌شوند هزینه پرداخت می‌کند. تبلیغات کلیکی گوگل پس از سفارش از طریق شرکت ویرلن ، به سرعت فعال می‌شود و در رتبه اول جستجو برای هر کلمه کلیدی که مورد نظر باشد نمایش داده خواهد شد. امکانات بسیاری برای مدیریت تبلیغات گوگل وجود دارد و در واقع این هدفمندترین روش بازاریابی آنلاین است. با توجه به این که امروزه افراد بسیاری با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت در گوگل جست‌جو می‌کنند و تبلیغات گوگل بالای نتایج اصلی و در رتبه اول نمایش داده می‌شود، در واقع این نوع آگهی، یکی از بهترین روش های تبلیغات در موبایل نیز محسوب می‌شود‌.

ایمیل مارکتینگ

ارسال خبرنامه و ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبین هدف بهترین روش بازاریابی آنلاین است و همچنین ارسال دوره‌ای برای مشتریان نیز بهترین راهکار برای تشویق آنان به خرید دوباره از مجموعه شما خواهد بود.

وب سایت های ایمیل مارکتینگ بین‌المللی مانند Mailchimp ابزار های بسیار کارآمد و در عین حال ساده‌ای را برای ارتباط با مخاطبین از طریق ایمیل در اختیار ما قرار داده‌اند که حتی برای کسب و کارهای کوچک به صورت تبلیغات رایگان قابل استفاده است‌! فقط کافی است لیست ایمیلی از جامعه مخاطب خود تهیه کنید، از طریق سایت های ایمیل مارکتینگ یک صفحه ایمیل گرافیکی زیبا درست کنید، به بخش‌های مهم و مرتبط سایت خود لینک دهید و آن را برای بانک ایمیل خود ارسال کنید. ارسال ایمیل تبلیغاتی اگر به صورت حرفه‌ای و با محتوای مناسب انجام شود، می‌تواند بهترین و ارزان ترین روش دیجیتال مارکتینگ باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی جزو هدفمندترین و پرطرفدارترین روش های دیجیتال مارکتینگ در دنیا محسوب می‌شود و تبلیغ در این وب‌سایت‌ها بسیار موثر و زود بازده است؛ متاسفانه در ایران امکان ثبت آگهی از طریق این شبکه‌ها وجود ندارد.

تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام در ایران و در میان مدیران کسب و کار‌ها خواهان بسیاری دارد، اما متاسفانه پلتفرم تبلیغاتی این شبکه‌ها در ایران ایران قابل استفاده نیست و از طرف این سایت‌ها برای ایران محدود شده است.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی شامل ساخت یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه و کوتاه در حدود یک تا دو دقیقه است که در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود و درصورتی که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و وایرال شود، میت‌واند بسرعت باعث محبوبیت برند‌ها میان مردم شود.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری ثابت یا همان بنرهای انیمیشن تبلیغاتی که همیشه در ستون‌های کناری یا بالا و پایین وب سایت‌ها دیده می‌شود، یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود و در واقع تبلیغات بسیار پر هزینه و دیر بازدهی هستند که در صورت تداوم آن و نمایش در جایگاه‌های مناسب سایت‌های پربازدید می‌تواند برای برندینگ کمپانی‌های بزرگ بسیار موثر باشد؛ اما برای استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا چندان موثر نخواهد بود .

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی به صورت بنر یا متن و حتی ویدئو در وب سایت ها و برنامه‌های موبایل نمایش داده می‌شود و یکی از موثرترین تکنیک های تبلیغات هدفمند در دنیاست که توسط کمپانی‌های بزرگی مانند گوگل ارائه می‌شود.

در ایران اما به دلیل عدم صداقت برخی از سایت های نمایش دهنده تبلیغ و حتی سایت های تبلیغات کلیکی ، متاسفانه درصد بالایی از ورودی‌ها، فیک و غیر واقعی هستند و تنها باعث از بین رفتن هزینه آگهی‌دهنده می‌شوند.

در نهایت مهمترین و تاثیرگذار ترین موردی که می‌تواند باعث موفقیت در بازاریابی از روش‌های مختلف شود، خلاقیت در تولید محتوا و انتشار حرفه‌ای آن توسط شرکت تبلیغات اینترنتی ویرلن است که به برندهای برتر و استارت آپ‌های هوشمند ارائه می‌شود.

بخوانید تا بیشتر بدانید : چگونه یک محتوای موثر برای رپورتاژ آگهی تهیه کنیم

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*