مک بوک های اپل به پردازنده‌ی قوی‌تر و رم ۳۲ گیگابایتی مجهز می‌شوند

مک بوک های جدید اپل به پردازنده‌ی قوی‌تر و رم ۳۲ گیگابایتی مجهز می‌شوند

اپل به تازگی سری لپتاپ های مک بوک خود را به روزرسانی کرده است و تحلیل‌ ها نشان می‌دهد که احتمالا این محصول به دستگاه پرفروشی در بازار تبدیل خواهد شد. اما با این حال، عده‌ای زیادی از کاربران معتقد هستند که مشخصات سری مک بوک پرو (MacBook Pro) این برند کوپرتینویی، آن‌طور که باید و شاید، با لقب «پرو» همخوانی ندارند و بهتر است که اپل قطعات آنها را ارتقا دهد.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیل‌گر نام‌آشنای حوزه‌ی محصولات اپل که دیگر همه‌ی ما با پیش‌بینی‌‌های تقریبا دقیق او آشنا هستیم، به تازگی اظهاراتی داشته است که احتمالا نگرانی این دسته از کاربران اپل را از بین خواهد برد. او که سال گذشته به درستی، اضافه شدن یک نوار لمسی را به جای دکمه‌های عملگر در زیر نمایشگر مک بوک پیش‌بینی کرده بود، حالا معتقد است که ارتقای سخت افزاری، تغییر بعدی اپل خواهد بود.

طبق گزارشی که دقایقی پیش در خبرگزاری MacRumors و به نقل از آقای مینگ چی کو منتشر شده است، این برند آمریکایی قصد دارد یک مدل جدید از سری مک بوک پرو خود را با حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی تولید و در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار کند. این مدل که دارای نمایشگری ۱۵ اینچی خواهد بود، سری پرو را به دو مدل آپدیت‌شده‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی تقسیم خواهد کرد.

او پیش‌بینی کرده است که تولید این محصولات با پردازنده‌های نسل جدید Kaby Lake اینتل از سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. البته اپل در بازه‌ی زمانی سه‌ ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ نیز بی‌کار نخواهد بود و به‌روزرسانی سری مک بوک ۱۲ اینچی این کمپانی با پردازنده‌ی نسل جدید اینتل و البته یک مدل دارای ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، از تغییراتی هستند که در این دوره رخ خواهند داد.

مک بوک پرو اپل، واقعا پرو خواهد شد!

مک بوک های اپل به پردازنده‌ی قوی‌تر و رم ۳۲ گیگابایتی مجهز می‌شوند

این پردازنده‌های نسل جدید علاوه بر این که قدرت پردازشی به مراتب بالاتری را برای کاربران سری مک بوک پرو اپل فراهم می‌کنند، عمر باتری نه چندان جالب آنها را نیز که به یکی از مهم‌ترین شکایات کاربران این محصول تبدیل شده است، تا حدود زیادی بهبود خواهد داد. آقای کو باور دارد که مدل دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از این سری، محصولی است که بیشترین حجم از تغییرات در طراحی را خواهد داشت و کاربرانی که نیاز به قدرت و سرعت بالاتر به منظور ویرایش تصاویر، کارهای گرافیکی و تدوین فایل‌های ویدیویی سنگین دارند، به عنوان مشتریان احتمالی حافظه‌ی رم قدرتمند آن به شمار می‌روند.

گفتنی است که از مقامات اپل برای پاسخ‌گویی به این احتمالات سوال پرسیده شده است که البته آنها پاسخی به این درخواست نداده‌اند. اما با توجه به این که طی ماه‌‌های اخیر، نوار لمسی اضافه شده به مک بوک های جدید، اپل واچ ۲ با قابلیت جی پی اس و عرضه‌ی یک مدل ۴ اینچی جدید در سری گوشی‌‌های آیفون (مدل اس ای) توسط مینگ چی کو به درستی پیش‌بینی شده است، می‌توانیم به این گزارش نیز با دیده‌ی اطمینان نگاه داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*