انتشار اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم سونی

انتشار اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم سونی

هفته‌ی گذشته به طور رسمی تایید شد که سونی به زودی عرضه‌ی اندروید نوقا برای اسمارت فون ها و تبلت های داخل خانواده‌ی اکسپریا زد خود را آغاز خواهد کرد. حالا این اتفاق برای دو گوشی هوشمند سری زد رخ داده و انتشار اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 (Sony Xperia Z5) و زد 5 پریمیوم (Xperia Z5 Premium) توسط این برند ژاپنی از لحظاتی پیش آغاز شده است.

کمپانی سونی در زمینه‌ی عرضه‌ی زودهنگام جدیدترین نسخه‌های اندروید برای کاربران خود واقعا عالی عمل می‌کند و معمولا کاربران این برند صرف نظر از این که یک گوشی میان‌رده در اختیار دارند و یا یک پرچمدار، زودتر از دیگر محصولات اندرویدی می‌توانند از به‌روزرسانی‌های جدید گوگل بهره‌مند شوند. حالا این موضوع با انتشار اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم بار دیگر تایید شده و قرار است که طی روزهای آینده مدل‌های بیشتری از محصولات سونی نیز به لیست دریافت‌کنندگان این ورژن افزوده شود.

البته کاربران پرچمداران این کمپانی یعنی سری اکسپریا ایکس زد، پیش از این توانسته بودند اندروید نوقا را دریافت کنند، اما حالا وبلاگ رسمی سونی تایید کرده است که اکسپریا زد 5 و مدل پریمیوم آن نیز در حال دریافت این ورژن هستند و روند انتشار، با عرضه‌‌ی اندروید نوقا برای تعدادی از نسخه‌های این دو گوشی آغاز شده است.

این اظهار نظر مقامات سونی به معنای آن است که کاربران با توجه به این که در کدام کشور زندگی می‌کنند، از چه اپراتور مخابراتی استفاده می‌کنند و البته چه نسخه‌ای از اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم را خریداری کرده‌اند، ممکن است که زودتر و یا دیرتر از دیگر بتوانند اندروید نوقا را دریافت و بر روی دیوایس‌های خود نصب کنند؛ بنابراین اگر هنوز نوتیفیکیشن این نسخه‌ را بر روی گوشی خود مشاهده نکرده‌اید، بهتر است که چند ساعت و یا چند روز صبر کنید تا آن را دریافت کنید.

همزمان با آغاز انتشار اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم، سونی اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک تمرکز خود را بر روی بازار کشورهایی نظیر چین، هند و ایالات متحده‌ی آمریکا کاهش خواهد داد تا در بازارهایی که محصولات این کمپانی فروش بهتری را تجربه می‌کنند، بتواند خدمات بهتری را ارائه دهد. این موضوع احتمالا در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل در بارلسون اسپانیا نمود خواهد داشت و احتمال دارد که در آینده، عرضه‌ی جهانی اسمارت فون‌ها و تبلت‌های این برند ژاپنی در کشورهای محدودتری اتفاق بیافتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا بعد اپدیت به 7، این نوتفیکشن ولوم دیرتر از قبل غیب میشه!؟ تو کلیپ دیدن خیلی اذیت میکنه

  2. سلام من امروز اندروید هفت برای سونی زد فایو گرفتم ولی یه چیزی که دیدم اینه که تو سی پی یو زد که نگاه کردم کلاک هر هشت تا هسته روی 1.56 رفته چرا اینطوری شده چرا کمش کرد