شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7

بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 چه باید کرد؟

با توجه به لمسی و در ادامه ضعیف شدن صفحات گوشی های همراه، توانایی آن‌ها در برابر ضربه بسیار کم شده و مقاومت به مراتب کمتری را در مقایسه با گوشی های گذشته در برابر ضربات نشان می‌دهند. شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 (Galaxy S7) نیز محتمل است، هر چند سامسونگ از آخرین نسل شیشه‌های محافظ گوریلا در آن استفاده کرده و گوشی را به همراه استانداردهای مقاومت در برابر ضربه ارائه کرده باشد.

در نظر داشته باشید اعمالی که در ادامه به منظور انجام بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 مرور می‌کنیم، به میزان خسارت بستگی داشته و ممکن است تا در زمان‌های خسارت دیدگی بالا پاسخگو نباشند؛ این راه‌ حل‌ها را حتی در زمان ترک برداشتن مویی صفحه نیز انجام دهید.

تهیه یک محافظ صفحه خوب

شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7اگر صفحه نمایش به شدت خش برداشته و یا با وجود ترک‌های نازک و مویی هنوز کار می‌کند، همواره این امکان وجود دارد تا با استفاده از یک محافظ صفحه شیشه‌ای و خوب برای پوشاندن کل صفحه، از شر این قسمت‌های مزاحم راحت شوید. در نظر داشته باشید استفاده از محافظ صفحه ضخیم، یک عامل پیش‌گیرانه است که می‌بایست قبل از وقوع حادثه استفاده شود. اگر به هر دلیل در زمان خرید، گوشی را به یک محافظ خوب مجهز نکردید، لااقل بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 ، به منظور جلوگیری از بدتر شدن وضعیت خرابی و یا از کار افتادن کامل صفحه نسبت به این کار اقدام کنید.

با گذشت زمان ترک‌های موجود بزرگتر شده و پیکسل‌های سیاه‌شده بیشتر می‌شوند، اما محافظ صفحه سرعت این فرآیند را به میزان قابل توجهی کاهش داده و علاوه بر جلوگیری از خراب شدن به طور کامل، صفحه نمایش را به صورتی صاف و صیقلی به منظور استفاده راحت درمی‌آورد. در نظر داشته باشید مقصود ما در اینجا، استفاده از محافظ‌های صفحه نمایش شیشه‌ای و ضخیم است که در بازار با نام‌ “گلس” شناخته می‌شوند.

شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7این دست از محافظ‌ها بسیار محکم و مقاوم بوده و تکه‌های از هم جدا شده صفحه را به صورتی محکم و استوار در کنار یکدیگر نگه می‌دارند. محافظ‌های عادی و منعطف، نه قبل از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 و نه بعد از این اتفاق، کمک قابل توجهی به جلوگیری از خراب شدن صفحه نمی‌کنند.

اگر صاحب آخرین پرچمدار سامسونگ بوده و پیش از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 خود مشغول خواندن این مقاله هستید، در اولین فرصت گوشی را به یک محافظ صفحه گلس مجهز کنید. تفاوتی ندارد که صفحه نمایش این گوشی با استفاده از شیشه‌های مقاوم گوریلا محافظت می‌شود، چرا که همواره اتفاقات محتملی در انتظار هستند تا به نحوی صفحه دستگاه را از حالت عادی و نرمال خود خارج کنند. در نظر داشته باشید صفحات نمایش پرچمداران سامسونگ بسیار گران‌قیمت بوده و همچنین تعمیر آن‌ها زمان زیادی را طلب می‌کند، پس اگر مایل به پرداخت هزینه‌ای گزاف و میلیونی نبوده و طاقت هفته‌ها دوری از گوشی خود را ندارید، همین الان نسبت به خرید گلس اقدام کنید.

مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز

شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7اکثریت کاربران در صورت شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 و یا حتی مشاهده کوچکترین اتفاق، نسبت به انجام این کار اقدام می‌کنند. کمک گرفتن از افرادی که در زمینه سخت افزار گوشی مهارت دارند ایده بسیار مناسبی است، اما مشکل اینجاست که یافتن چنین افرادی معمولا کار ساده‌ای نیست. همواره به یاد داشته باشید اگر بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 خود، آن را برای تعمیر به دست هر شخصی به جز تعمیرکاران رسمی سامسونگ بسپارید، علاوه بر باطل شدن گارانتی، به احتمالی بسیار بالا از آن پس خاصیت ضد آب بودن دستگاه نیز از بین خواهد رفت.

نخستین اقدام عاقلانه، مراجعه به محلی است که گوشی را از آنجا تهیه کرده‌اید تا به این وسیله با مشورت با یک فرد امین، از بهترین راهکار آگاهی پیدا کنید. اگر در کشورها دیگر زندگی کرده و گوشی خود را به صورت قرارداری از اپراتورها تهیه کرده‌اید، بدون هیچ شکی مستقیما به نخستین فروشگاه همان اپراتور مراجعه کنید. اکثر این مراکز شما را از انجام کارهای بعدی بی‌نیاز کرده و خود مراحل تعمیر و یا حتی تعویض گوشی را به طور مستقیم با سامسونگ دنبال می‌کنند.

شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7اگر دستگاه خود را به صورت مستقیم از فروشگاه‌های خارجی تهیه کرده‌اید، دیگر خبری از یک واسطه برای تعمیر گوشی شما نزد سامسونگ وجود نداشته و همه چیز به طور مستقیم بر عهده خودتان است. به وب‌سایت سامسونگ در کشور خود مراجعه کرده و مراحل ثبت تیکت خرابی دستگاه را دنبال کنید، در غیر این صورت به طور مستقیم با مراکز مجاز سامسونگ در شهر خود تماس تلفنی برقرار کرده و مشکل خود را با آنان در میان بگذارید. آن‌ها به زودی با شما تماس گرفته و هزینه و مدت زمان تحویل را به صورت تقریبی اعلام می‌کنند. در نظر داشته باشید در زمان بحث پیرامون شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 ، با یک پرچمدار سامسونگ روبه‌رو هستیم که از پیچیده‌ترین نحوه طراحی برخوردار است، پس پیشنهاد می‌شود حتی در صورت نداشتن گارانتی، باز هم از نمایندگی‌های مجاز خود سامسونگ درخواست کمک کنید. تعمیر این گوشی به قدری مشکل است که بعید نیست تا بعد از تحویل آن به یک تعمیرکار عادی، وی در نقش میان‌جی ظاهر شده و بعد از تحویل دادن و تحویل گرفتن آن از نمایندگی سامسونگ، گوشی را به شما باز پس دهد!

اگر در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنید، مکان‌های مورد اعتماد دیگری نیز برای مراجعه پس از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 وجود دارند. خوش‌بختانه به لطف وجود شعبات متعدد آن‌ها، امکان مشاهده یکی از مراکز در سر راه شما حین گشت‌زنی در شهر بسیار بالاست.

  • UBREAKIFIX شرکتی مشهور است که می‌توان گوشی خود را به آن ارسال کرده و یا بدون داشتن نوبت قبلی، در هر زمانی به مراکز آن مراجعه کرد. ابتدا به وب‌سایت شرکت مراجعه کرده و نزدیکترین مرکز را به محل زندگی خود به منظور ارسال دستگاه و یا مراجعه حضوری پیدا کنید. در نظر داشته باشید گوگل برای آخرین گوشی خود با نام پیکسل، از UBREAKIFIX به عنوان تعمیرگاهی معتبر یاد کرده و گارانتی پیکسل را به این شرکت سپرده است.
  • Office Depot مراکز زیادی داشته و تمامی آن‌ها تعمیرات تخصصی گوشی‌ های سامسونگ را انجام می‌دهند. هزینه‌های دریافتی آن‌ها با هزینه گارانتی اصلی یکسان بوده و همچنین یک سال کامل گارانتی را برای کاربر تضمین می‌کنند. متاسفانه امکان ارسال بسته وجود نداشته و به منظور تحویل‌دادن گوشی خود، می‌بایست به صورت حضوری به یکی از مراکز مراجعه کنید.

خودتان بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 دست به کار شوید

شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7اگر به فوت و فن سخت افزار گوشی های هوشمند آشنایی دارد، می‌توانید خودتان دست به کار شده و بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، گوشی‌ های سامسونگ مخصوصا پرچمداران آن‌ها چالش‌‌برانگیزترین دستگاه‌ها برای تعمیرکاران محسوب شده و دست و پنجه نرم کردن با قطعات آن‌ها بسیار مشکل است. همواره امکان خراب کردن دیگر قسمت‌ها نیز وجود داشته و بعید نیست تا حین بازگرداندن قطعات به سر جای خود، حتی بعد از تعمیر و تعویض صحیح صفحه نمایش، با مشکل مواجه شوید.

در نظر داشته باشید این مورد برای افرادی است که پیش‌تر نیز تجربه تعمیر گوشی را داشته و همچنین از بین رفتن خاصیت ضد آب گوشی علاوه بر باطل شدن گارانتی برایشان اهمیت ندارد. اگر به توانایی‌های خود اعتماد داشته و بعد از شکستن صفحه نمایش گلکسی اس 7 نسبت به تعمیر آن به دست خود مصمم هستید، وقت کافی صرف کرده و ویدیوهای آموزشی مرتبط با این زمینه را در یوتیوب مشاهده فرمایید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا کار را با تماشای ویدیوی آموزشی ضبط شده توسط کاربری با نام جری ریگ (Jerry Rig) آغاز کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشی
    اولا قیمت ال سی دی ایچ ۷ساموسنگ چقدر هست دوما ایا ال سی دی با تاچ یکی است یا خیر

  2. سلام من شیشه گوشی اس ۷ من شکسته باید تز کجا تهیه کنم‌چند قیمت؟