شی ناشناس پرنده در آسمان تهران ؛ آیا پهپاد ساقط شده است؟

دقایقی پیش شهروندان ساکن مناطق مرکزی تهران متوجه پرواز یک شی ناشناس پرنده در آسمان این منطقه شدند که بلافاصله با واکنش پدافند ارتش مواجه شد. گفته شده که شی ناشناس پرنده در آسمان تهران یک پهپاد بوده است.

بر همین اساس گزارش های متعددی از پرواز این شی ناشناس پرنده در آسمان تهران منتشر شده و هنوز دقیقا ماهیت آن مشخص نشده است. طبق گزارش های دریافتی، این پرنده یک پهپاد (کوادکوپتر) اعلام شده که وارد منطقه پرواز ممنون شده است؛ به همین جهت سامانه پدافندی نیز واکنش نشان داده و به سمت آن شکلیک کرده است.

با این حال آنچه که عجیب و سوال برانگیز به نظر می رسد، تناقضات موجود در گزارش های رسمی مقامات از این رویداد است؛ برخی عقیده دارند شی ناشناس پرنده در آسمان تهران منهدم شده و برخی دیگر اعلام کرده اند که از منطقه خارج شده است.

یک مقام مسئول در قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت:

?عصر امروز یک فروند کوادکوپتر در حال نزدیک‌شدن به منطقه پرواز ممنوع در تهران از منطقه میدان ولیعصر بوده که شناسایی شد.
?این کواکوپتر، مشخص نیست که متعلق به چه کسی بوده اما به دلیل نزدیک شدن به منطقه پرواز ممنوع، با هوشیاری به موقع قرارگاه پدافند هوایی ارتش، هدف قرار گرفت.
? این کوادکوپتر، پس آغاز شلیک‌ها به سوی پرنده، تغییر مسیر داده و منطقه را ترک کرده است.

معاون فرماندار:

?پدافند دانشگاه، پهپاد را ساقط کرد.
معاون قرارگاه خاتم الانبیا:

?با شلیک ضدهوایی، پهپاد از منطقه خارج شد.

با این اوصاف ، بسیار عجیب است که چگونه یک پرنده ناشناس میتواند وارد منطقه پرواز ممنوع در آسمان پایتخت شده و به راحتی بگریزد ؟!

شی ناشناس پرنده در آسمان تهران 2

بر اساس خبرهای دریافتی، دقایقی بعد از شلیک ضدهوایی به سمت شی ناشناس پرنده در آسمان تهران، هواپیماهای جنگنده نیز به منظور صیانت از آسمان پایتخت به گشت زنی مشغول شدند. در ادامه شما را به دیدن ویدیوهایی از این رویداد دعوت میکنیم :

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوبه یوفو نمیاد تو ایران ، کلا از در و دیوار و ادم فیلم گرفتن و میگیرن خسته نباشین قهرمان خدا قوت