گلکسی اس 8 از درجه‌ IP68 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است

گلکسی اس 8 از درجه‌ IP68 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است

هم گلکسی اس ۷ و هم مدل اج آن از استاندارد سطح IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار برخوردار هستند، بنابراین منطقی به نظر نمی‌رسد که سامسونگ بخواهد گلکسی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خود را با استانداردی در سطوح پایین‌تر روانه‌ی بازار کند و به همین دلیل گزارش‌های جدید نیز همین موضوع را از کمپانی کره‌ای انتظار داشته و قطعی بودن آن را تایید می‌کنند.

البته برخورداری گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از استاندارد IP68 به آن معنا نیست که دیگر این دو اسمارت فون به طور کامل و صد در صدی در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و می‌توانید آنها را به همراه خود به داخل آب ببرید و شنا کنید. در واقع برخورداری از این سطح به معنای آن است که اگر این دو گوشی هوشمند به مدت نیم ساعت و تا عمق یک و نیم متری آب قرار بگیرند، مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. بنابراین کاربران خیالشان راحت خواهد بود که اگر به طور اتفاقی اسمارت فون‌های گران‌قیمت خود را به داخل استخر انداختند و یا لیوان آبی بر روی آنها سقوط کرد، مشکلی برای قطعات حساس سخت افزاری آنها پیش نخواهد آمد.

خیالتان از بابت ضد آب بودن گلکسی اس 8 راحت باشد!

در همین راستا خبرگزاری آبرگیزمو نیز به نقل از انجمن توسعه‌دهندگان XDA گزارشی را منتشر کرده و در آن مدعی شده است که کمپانی کره‌ای تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا برخورداری گلکسی اس 8 نیز از استاندارد سطح IP68 قطعی شود و کاربرانی که به میزان زیادی از وجود این ویژگی در پرچمداران نسل قبلی سامسونگ رضایت داشتند، حالا بار دیگر نیز با مشاهده‌ی آن برای خرید نسل جدید سری گلکسی اس تشویق شوند.

گفتنی است که بعد از انتشار ده‌ها شایعه و گزارش درباره‌ی زمانی رونمایی از سری اس 8، چندی پیش به طور تقریبا قطعی مشخص شد که سامسونگ قصد دارد این گوشی هوشمند را یک ماه دیگر و چند روز قبل از آغاز کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون اسپانیا رونمایی کند و عرضه‌ی عمومی آن نیز از ماه آوریل آغاز خواهد شد تا همگام با خریدهای بهاره، پرچمدار سامسونگ نیز فروش بسیار بالایی را طبق پیش‌بینی‌ها به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*