نمایشگاه خودرو دیترویت 2017

نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 به روایت تصویر

بعد از برگزاری نمایشگاه CES 2017، فرصت بسیار خوبی برای خودروسازان سراسر جهان بود تا در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 (Detroit Auto Show 2017) جدیدترین محصولات خود را در کوبو سنتر (Cobo Center) پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند. لازم به ذکر است که این نمایشگاه یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و بعد از برگزاری کنفرانس‌های مختلف، از روز جمعه نیز خودروها به صورت عمومی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

مطمئنا از میان 750 خودروی مختلفی که در دیترویت رونمایی شد، اتومبیل‌های مفهومی و خوش‌ساختی همچون نیسان وی موشن 2.0 (Nissan Vmotion 2.0) و خودروی هوشمند فولکس واگن ID Buzz بیش از دیگر محصولات مورد توجه کاربران قرار داشتند. طرح مفهومی وی موشن 2.0 نیز همانند تصاویری که از آن درابتدای نمایشگاه منتشر شد، درب‌هایی بزرگ داشته و خودرویی متعلق به آینده بود.

احتمالا با خود می‌گویید از میان 750 خودرو، چرا ما تنها به دو مدل مفهومی اشاره کردیم؟ شاید بتوان گفت بیش از خودروهای مفهومی، تکنولوژی و دستاوردهای شرکت‌های مختلف در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 ، نبض کار را به دست گرفته بودند و واقعا تعداد محصولات مفهومی محدود بود. با این‌حال نباید آینده را تنها در خودروهای مفهومی جستجو کرد و دستاوردهای بسیار خوب برخی از سازندگان همچون نمایشگرهای دیجیتال جدید، دوربین‌ها یا سنسورهای رادار و لیدار (LIDAR)، صنعت خودروسازی را تا حد زیادی دگرگون خواهند کرد.

اگر بخواهیم نگاهی عمیق‌تر داشته باشیم، می‌توان معرفی نسخه خودران و جدید خودروی فورد فیوژن (Ford Fusion) را نمایی از آینده خودروسازی در نظر گرفت. به‌علاوه سرعت‌سنج دیجیتالی جدید فورد جی تی (Ford GT) نیز قرار است در آینده نزدیک، در دیگر محصولات ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه این شرکت به کار گرفته شود.

شرکت ولوو هم با نسخه خودران ایکس سی 90 (Volvo XC90) و معرفی نسخه‌ای قدرتمندتر از آنچه که در اختیار ویمو (Waymo) قرار داده بود، به دنیای خودروهای هوشمند پا گذاشت تا رقابت خود با دیگر خودروسازان را به صورتی جدی‌تر ادامه دهد.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 تا روز یکشنبه، 22 ژانویه (3 بهمن) ادامه خواهد داشت. در ادامه مجموعه‌ای تصاویر منتخب از بهترین خودروهای این نمایشگاه آماده شده که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید.

گالری تصاویر نمایشگاه خودرو دیترویت 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*