Acer از الترابوک Aspire S7 با صفحه نمايش لمسي و ظاهري زيبا پرده برداشت

با وجود معرفی تبلت ها ویندوز ۸، قابل تبدیل و یا پی سی های تاچ اسکرین، شاید دیگر کسی علاقه ای به لپ تاپ های قدیمی نداشته باشد و اینگونه به نظر برسد که عمر این محصولات رو به پایان است. اما ظاهرا ایسر با این دیدگاه مخالف است و همچنان در حال ادامه تولید الترابوک های بسیار باریک خانواده Aspire S میباشد.

این مدل همچنین دارای صفحه نمایش تاچ خازنی میباشد که هماهنگی آن را با ویندوز ۸ افزایش میدهد. نکته دیگری که در مورد این الترابوک مورد توجه فراوانی قرار گرفته است طراحی آن میباشد که خیلی ها آن را زیباترین لپ تاپ از زمان طراحی مجدد مک بوک ایر در سال ۲۰۱۰ میدانند.

برای اینکه عملکرد ایسر در این زمینه را بهتر درک کنیم باید نگاهی به IFA سال گذشته داشته باشیم و آن زمانی است که تلفن های همراه W4 ایسر از سوی وب سایت The Verge به عنوان بدترین ارزیابی شد. در فاصله یک ساله از تولید W4 تا S7 رشد بسیار فوق العاده ای را شاهد بوده ایم و به نظر میرسد ایسر در مسیر کاملا درستی در حال ادامه فعالیت های خود میباشد. این طراحی را میتوان تا حدود زیادی از کمپانی هایی مانند اپل و نوکیا انتظار داشت و نه یک کمپانی تایوانی که در اکثر موارد قیمت را مد نظر در تولید محصولات خود قرار میدهد.

{photo}91/06/10/acer-aspire-s7{/photo}

جدا از بحث طراحی، Aspire S7 مدل های ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچی دارای زولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل میباشد و با توجه به صفحه نمایش تاچ خازنی که دارد به عنوان یک الترابوک قابل حمل بسیار مناسب شناخته می شود. ضخامت این الترابوک تاچ اسکرین ۱۲ میلیمتر است و درب آن ۱۸۰ درجه باز میشود. باطری آن برای ۹-۱۲ ساعت کار کردن مناسب است و با توجه به کانفیگ انتخابی شما بین ۹۹۹-۱۷۹۹ دلار قیمت دارد.


منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*