جوایز طراحی EyesOn 2017

جوایز طراحی EyesOn 2017 در نمایشگاه خودروی دیترویت به برندگان اعطا شد

نمایشگاه خودروی دیترویت به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان، هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر جایزه‌ی بهترین خودروی سال آمریکای شمالی، جوایز طراحی EyesOn نیز توسط هیئت ژوری به بهترین و زیباترین طراحی‌ها تعلق می‌گیرد. در ادامه، برندگان جوایز طراحی EyesOn 2017 در نمایشگاه خودروی دیترویت را معرفی خواهیم کرد.

هیئت ژوری متشکل از طرفداران زیبایی در نمایشگاه دیترویت، 8 جایزه را به برندگان اعطا می‌کند؛ اما در این میان، 4 جایزه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که شامل بهترین طراحی برای خودروی کانسپت، خودروی تولیدی، تراک کانسپت و تراک تولیدی می‌شوند.

امسال، طرح مفهومی نیسان وی موشن 2 (Nissan Vmotion 2.0) توانست جایزه‌ی بهترین خودروی کانسپت را دریافت کند و ون فولکس واگن آی دی باز (Volkswagen ID Buzz) نیز جایزه‌ی بهترین تراک کانسپت را از آن خود کرد. در میان خودروهای تولیدی هم کیا استینگر (Kia Stinger) و شورولت تراورس (Chevy Travese) به ترتیب موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین خودروی تولیدی و بهترین تراک تولیدی شدند.

جوایز طراحی EyesOn 2017

طرح مفهومی نیسان Vmotion 2.0 به دلیل استفاده‌ی خلاقانه از رنگ، گرافیک و مواد، مورد ستایش هیئت ژوری نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 قرار گرفت. همچنین از خودروی لکسوس LS به خاطر بهترین طراحی کابین، تجلیل شد و بی ام و سری 5 نیز جایزه‌ی بهترین طراحی برای تجربه‌ی کاربر را کسب کرد.

جوایز طراحی EyesOn 2017 نمایشگاه خودروی دیترویت توسط گروهی از طراحان مطرح بین‌المللی یعنی کوین هانتر (طراح تویوتا)، دیو مارک (طراح آکورا)، مایکل سیمکو (طراح جنرال موتورز) و جک تلناک (طراح فورد) به بهترین‌های این عرصه اعطا شد.

برندگان جوایز طراحی EyesOn 2017 در نمایشگاه خودروی دیترویت

جوایز طراحی EyesOn 2017

بی ام و سری 5

جوایز طراحی EyesOn 2017

شورولت تراورس

جوایز طراحی EyesOn 2017

لکسوس LS

جوایز طراحی EyesOn 2017

نیسان V Motion 2.0

جوایز طراحی EyesOn 2017

کیا استینگر

جوایز طراحی EyesOn 2017

فولکس واگن ID Buzz

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*