گلکسی S8 سامسونگ حاوی جک هدفون

جک هدفون گلکسی S8 سامسونگ تایید شد؛ خبر خوش برای سامسونگی‌ها

بسیاری از شایعات، طرفداران گوشی های سامسونگ را در ارتباط با حذف جک هدفون از گلکسی S8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) نگران کرده بودند و عنوان می‌کردند این غول کره‌ای نیز دنباله رو اپل و اخیرا اچ تی سی، قصد دارد این جک را از پرچمدار آینده خود حذف کند. حالا تکلیف این شایعات روشن شده و به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

یار دیرینه گوشی های هوشمند، جک هدفون در گلکسی S8 سامسونگ

دو مرجع نزدیک به سامسونگ امروز در گزارشی ادعا کردند که سامسونگ به هیچ عنوان قصد حذف این جک محبوب را در گلکسی S8 نخواهد داشت. Sammobile در پاسخ به شایعه‌ای که ماه گذشته مبنی بر عدم ارائه این جک 3.5 میلی‌متری توسط پرچمدار آینده سامسونگ، رندرهایی را از قاب این گوشی منتشر کرد که کاملا این شایعه را رد کرد. این درحالیست که Android Police نیز به نقل از منابع معتبری ادعا می‌کند سامسونگ همچنان طرفداران خود را قادر به استفاده از هدفون‌های کلاسیک خواهد گذاشت.

ما همیشه بر این باور بودیم که این جک هرچند اگر قدیمی باشد، اما پرطرفدار است و حذف آن امری کاملا اشتباه به نظر می‌رسد. این یک مزیت برای کمپانی سامسونگ بوده است و آن‌ها حتی در زمان رونمایی از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) نیز اپل را برای حذف این جک به تمسخر گرفتند.

در اخبار مرتبط، واحد نمایشگرهای شرکت سامسونگ نیز وعده یک اتفاق خوب همراه با گوشی گلکسی S8 را به کاربران داده است. این درحالیست که CNET اشاره می‌کند آن چیزی که ما از رندرهای مربوط به نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ دیده ا یم، به هیچ عنوان محبوب نبوده و شایسته به کار رفتن در این گوشی نیستند. درزیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

هرچند در این جا نشانه‌هایی وجود دارد که به ما می‌فهماد این ویدیو تنها یک رندر است و با توجه به خط کم رنگی که در قسمت پایین سمت چپ گوشی قرار دارد همراه با تعداد زیادی ال ای دی و البته سنسورهای که در سمت چپ اسپیکر مکالمات قابل مشاهده است، می‌توان به راحتی این ویدیو را شایعه‌ای بیش نخواند. به هر حال، آن چه که مسلم است وجود یک جک هدفون خواهد بود که در این رندر نمایان است. حداقل می‌توان تصور کرد که سامسونگ با این ویدیو قصد دارد تکنولوژی آمولد خودش را به تصویر بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این کجاش خبر خوشحال کننده است؟ استفاده از هندزفری بی سیم مزیته یا اشکال؟ ??

    • استفاده از هدفون بی سیم یا هدفونای USB نوع C مزیته و کیفیت بیشتری رو ارائه میده از هدفون های سیمی هم رده، اما برای کسایی که به خاطر هدفونهای سیمی هزینه های میلیونی کردن قطعا خبر خوشحال کننده ای هست
      در ضمن شما همین الانم میتونین بر روی گوشی های حاوی جک هدفون از هدفونای بی سیم استفاده کنین

  2. یادمه قدیم یه گوشی نوکیا 6120 داشتم جک هندزفریش 2 میلیمتری بود اینا اگه میخوان نازک کنن از اونا بذارن