گوشی موتورولا موتو

چند گوشی موتورولا موتو در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد

کمپانی لنوو شب گذشته رسما اعلام کرد که قصد دارد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) که ماه آینده برگزار خواهد شد، از گوشی های جدید خود رونمایی کند. به خصوص اینطور که به نظر می‌رسد شاهد رونمایی از چند گوشی موتورولا موتو در رویداد خبری 26 فوریه (8 اسفند) شرکت لنوو خواهیم بود.

در حالی که موتورولا و لنوو هیچ صحبتی در خصوص محصولاتی که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کنند صحبتی نکرده‌اند، ما شایعاتی را در ارتباط با یک گوشی هوشمند جدید به نام موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) می‌شنویم چه اوایل ماه برای نخستین بار خبرهای آن به بیرون درز پیدا کرد. در اینجا می‌توانید تازه‌ترین تصویر انتشار یافته منتسب به این گوشی موبایل اندرویدی را مشاهده کنید؛ هرچند این تصویر توسط خود لنوو به انتظار نرسیده است و احتمال ساختگی بودن آن بسیار است.

مشخصات فنی گوشی موتورولا موتو جی 5 پلاس

همانطور که از نام گوشی موتورولا موتو جی 5 پلاس مشخص است، آن نسل جدیدی از هندست اندرویدی موتو جی 4 پلاس (Moto G4 Plus) خواهد بود. اگر شایعات به واقعیت تبدیل شود، این گوشی مجهز به تازه‌ترین سیستم عامل موبایلی شرکت گوگل، اندروید 7 نوقا است. علاوه بر این می‌توان به حضور یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD بر روی قاب جلویی اشاره کرد. در زیر قاب این گوشی موبایل میان رده نیز شاهد حضور یک چیپست اسنپدراگون 625 همراه با یک باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعت خواهیم بود.

رونمایی از یک گوشی بالارده موتورولا موتو

البته به جز این گوشی میان رده، احتمالا لنوو از یک گوشی موتورولا موتو رده بالا نیز رونمایی خواهد کرد، هرچند احتمال این اتفاق کم است. به طور معتمول گوشی های هوشمند بالارده و پرچمدار این شرکت در این برهه از سال رونمایی نمی‌شوند.

لازم به ذکر است گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2017 را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*