رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 تردیدها درباره‌ی ظاهر این گوشی را برطرف می‌کنند

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 تردیدها درباره‌ی ظاهر این گوشی را برطرف می‌کنند

اگر حدودا یک یا دو ماه به عقب برگردیم، در وضعیتی قرار می‌گیریم که تقریبا هیچ پیش‌زمینه‌ای از پرچمدار جدید سامسونگ در ذهنمان نبود و نمی‌توانستیم حدسی درباره‌ی ظاهر این مدل بزنیم. اما حالا بعد از لو رفتن چند تصویر و انتشار گزارش‌های مختلف که همگی طرح نسبتا یکسانی را معرفی می‌کردند، رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) که توسط یکی از شرکت‌های تولید کننده‌ی لوازم جانبی منتشر شده است، دیگر تقریبا تردیدهایمان در این باره برطرف شده است.

هرچند که مطمئنا تا زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی توسط کمپانی کره‌ای نمی‌توانیم به طور قطع از ظاهر آن صحبت کنیم، اما این رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 که توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی در اختیار خبرگزاری معتبر جی اس ام آرنا قرار گرفته و هویتش هم به طور ناشناس باقی مانده است، نشان می‌دهد که یک بدنه‌ی یک‌دست، نمایشگری که به صورت لبه به لبه طراحی شده و تقریبا اکثر پنل جلویی این دیوایس را اشغال کرده است و البته نبود دکمه‌های هوم سخت افزاری و میانبرهای خازنی لمسی، سه ویژگی مهمی هستند که به احتمال بسیار زیاد شاهد عملی شدن آنها در سری هشتم پرچمداران خانواده‌ی گلکسی اس سامسونگ خواهیم بود.

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 حاوی نکات مهمی هستند

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 تردیدها درباره‌ی ظاهر این گوشی را برطرف می‌کنند

علاوه بر این که دکمه‌ی هوم بر روی پنل جلویی دیده نمی‌شود، مشاهده می‌کنید که نمایشگر گلکسی اس ۸ نیز به طور کاملا سرتاسری بر روی بدنه کشیده شده و می‌توانیم بگوییم که سامسونگ طراحی خمیده‌ی گلکسی اس ۷ اج را در این محصول به مرحله‌ی جدیدی ارتقا داده است. علاوه بر این تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف نمایشگر دیده نمی‌شود، رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 مشخص می‌کنند که سنسور تشخیص اثر انگشت نیز به زیر نمایشگر منتقل خواهد شد.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در جای خود باقی مانده و این پورت یو اس بی نوع سی است که در کنار آن دیده می‌شود. این پورت از زاویه‌ای که این رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 در آن قرار گرفته اند، کمی هم شبیه به پورت میکرو یو اس بی است که البته با در نظر گرفتن به‌کارگیری یو اس بی نوع سی در گلکسی نوت ۷ و مدل ۲۰۱۷ گلکسی A، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بخواهد بار دیگر به یک نسل عقب‌تر بازگشت داشته باشد.

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 تردیدها درباره‌ی ظاهر این گوشی را برطرف می‌کنند

نکته‌ی مهم دیگر قابل تشخیص در این تصاویر این است که علاوه بر حفره‌‌های اسپیکر بر روی لبه‌ی پایینی، این حفره‌ها بر روی قسمت بالایی دیوایس نیز دیده می‌شوند و این به معنای آن است که گلکسی اس 8 قطعا از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی نیز همان‌طور که می‌بینید، تنها یک لنز دارد و این موضوع باعث تقویت این فرضیه که سامسونگ تنها نسخه‌ی اس ۸ پلاس را با دوربین دوگانه روانه‌ی بازار خواهد کرد، می‌شود.

گفتنی است که به دلیل طولانی شدن روند آزمایش‌های ایمنی گلکسی اس ۸ به سبب اتفاقات رخ داده برای نوت ۷، سامسونگ احتمالا در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه ۹۶) از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ یعنی تقریبا یک سال و یک ماه بعد از معرفی گلکسی‌های سری اس ۷.

رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 تردیدها درباره‌ی ظاهر این گوشی را برطرف می‌کنند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جک هدفون نداره، چرا همه سایتا اشتباه میکنن؟؟؟؟ اون میکروفونه

    • نه مهدی جان اگه دقت کنید یه حفره کنار پورت یو اس بی وجود داره که اون میکروفونه.
      شاید به دلیل کوچک بودن تصور کنید که اون جک هدفون نیست، اما باید این موضوع رو در نظر بگیرید که مقیاس‌ها ممکنه به طور کامل صحیح نباشن، چون رندر غیر رسمی هستن این تصاویر.