هواوی پی 8 لایت (2017) - Huawei P8 lite 2017 : مشخصات فنی و قیمت

هواوی پی 8 لایت (2017) معرفی شد ؛ پردازنده Kirin 655 و اندروید نوقا در میان رده‌ی جدید چینی

گوشی هواوی پی 8 لایت (2017) جدیدترین میان رده عرضه شده توسط این کمپانی چینی محسوب میشود که لحظاتی پیش از آن رونمایی به عمل آمد. این مدل در واقع نسخه‌ی آپدیت شده ای از مدل اولیه‌ی هواوی پی 8 لایت است که دو سال پیش و در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار شده بود.

البته هواوی رویداد مخصوصی برای رونمایی از این محصول در نظر نگرفته است و فروش آن نیز بعد از این معرفی مجازی، از اواخر ماه ژانویه آغاز خواهد شد. در فاز اول فروش عمومی قرار است عرضه‌ی مدل ۲۰۱۷ گوشی هواوی پی 8 لایت (Huawei P8 lite 2017) در کشورهای اروپایی با قیمت ۲۳۹ دلار آغاز شود. بعد از آن نیز مدت کوتاهی میگذرد و سپس فاز بعدی در کشورهای حوزه‌ی آمریکای لاتین و چند بازار دیگر که احتمالا کشورهای شرق آسیا نیز داخل آنها قرار میگیرند، به انجام خواهد رسید.

با مشخصات هواوی پی 8 لایت (2017) آشنا شوید

معمولا گوشی های سازندگان چینی که در دسته‌‌ی محصولات میان رده قرار میگیرند، مشخصات سخت افزاری چندان قابل توجهی ندارند و جزو گزینه‌های اول خرید کاربران قرار نمیگیرند. اما هواوی پی 8 لایت (2017) از این قاعده مستثنی است و برخورداری از سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض، از جمله مهمترین ویژگی‌های جذاب آن محسوب میشود.

هرچند که هواوی قابلیت هایی نظیر دوربین دارای ساختار دوگانه را برای پرچمداران خود نگه داشته است، اما مشخصاتی نظیر دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی نوردهی f/2.0 بر روی پنل پشتی با فلاش ال ای دی اختصاصی، سنسور اثر انگشت که آن هم بر روی پنل پشتی قرار گرفته است، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 655 (درست مانند هواوی هانر ۶ ایکس)، پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارتهای حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع پنل های خازنی IPS و با رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰ پیکسلی) و البته یک باتری غیر قابل جدا کردن با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات گوشی میان رده، اما قدرتمند و جذاب هواوی پی 8 لایت (2017) محسوب میشوند.

گفتنی است که طبق روندی که این کمپانی چینی طی یکی دو سال اخیر در پیش گرفته است، عرضه‌ی اسمارت فون های پرچمدار با طراحی‌های نوین و بالاترین مشخصات سخت افزاری در کنار عرضه‌ی محصولات میان رده با مشخصات سخت افزاری قابل قبول و امکانات رو به بالا، سیاست اصلی هواوی محسوب میشوند تا این برند در راه تبدیل شدن به هدفش (برترین تولیدکننده‌ی موبایل در سال ۲۰۲۰ میلادی) کار سختی در پیش نداشته باشد. شما عزیزان گجت نیوزی در گالری تصاویر زیر میتوانید عکس های رسمی منتشر شده از این گوشی هوشمند که از تمام زوایای آن گرفته شده است را تماشا کنید.

گالری تصاویر رسمی گوشی هواوی پی 8 لایت (2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*