سایز ال جی G6

سایز ال جی G6 در برابر جی 5، آیفون 7 پلاس و سایر بزرگان

گوشی ال جی G6 در همین حالیست و کمپانی کره‌ای ال جی این گوشی را نسبت به سایر پرچمداران خود از دو نظر فرم و اندازه، کاملا متفاوت طراحی و تولید خواهد کرد. اوایل هفته جاری ما متوجه شدیم که LG G6 از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح QHD+ معادل 1440×2880 پیکسل بهره می‌برد و به جای نسبت تصویر معمولی 9:16 نمایشگر این گوشی نسبت 9:18 را ارائه خواهد کرد که به طبع این گوشی را باریک‌تر و قدبلندتر از اغلب گوشی های هوشمند حال حاضر بازار می‌کند.

ما در مورد پیامدهای استفاده از این نمایشگر، همچنین مزایا و معایب آن می‌خواهیم به گفتگو بپردازیم. در زیر می‌توانید این مباحث را دنبال کنید.

همراه با اطلاعات جدید، ما همچنین رندر جدیدی را از بخش جلویی این گوشی در اختیار داریم که می‌تواند به خوبی ابعاد این گوشی را به ما نشان دهد. اگر چه هیچ چیز دقیقی در حال حاضر وجود ندارد، به خصوص اینکه دنیای نمایشگرها را باید با دقت میلی‌متری بررسی کرد اما می‌توانیم با استفاده از این رندر جدید به نوعی ابعاد آن را حدس بزنیم و با در کنار سایر گوشی‌ها گذاشتنش به مقایسه آن بپردازیم.

سایز ال جی G6

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، ال جی G6 کمی از نظر عرضی باریکتر و کمی قدبلندتر از گوشی ال جی جی 5 (LG G5) شده است که آن گوشی دارای عرضی برابر با 72.3 میلی‌متر بود. البته از نظر ابعاد فیزیکی بدنه گوشی هیچ تفاوتی بین این دو نمی‌توانیم ببینیم، اما با توجه به نسبت ابعاد 9:18 ما باید انتظار داشته باشیم ناهنجاری‌های بالا و پایین صفحه به مراتب کمتر از جی 5 شده باشند. به عنوان نتیجه این گوشی ارائه دهنده نسبت ابعاد نمایشگر به صفحه بیشتری از جی 5 خواهد بود، اگرچه درصد این قضیه را هنوز ما در دست نداریم. همچنین ال جی G6 انتظار می‌رود از نظر ضخامت گوشی نسبت به نسل گذشته خود که چیزی حدود 8 میلی‌متر بود نیز با کاهشی بزرگ به 7.3 میلی‌متر برسد.

سایز ال جی G6

وقتی به گوشی ال جی وی 20 (LG V20) همراه با یک نمایشگر 5.7 اینچی نگاه می‌کنیم، شما می‌توانید کاملا احساس کنید که چقدر در گوشی ال جی G6 که حاوی نمایشگری با همین ابعاد خواهد بود، ناهنجاری‌ها کاسته شده است و شما در بدنه‌ای هم اندازه با گوشی جی 5، نمایشگر وی 20 را در اختیار خواهید داشت. در مقایسه با دو گوشی آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) پرچمدار آینده ال جی موفق شده بدنه را طوری کنترل کند ، در حالی که نمایشگر بزرگ‌تر شده است، اما بدنه کوچکتر و باریک‌تر از دو گوشی فوق به نظر برسد.

ال جی G6 یا گلکسی S8 ؛ پیروز رقابت کدام است؟

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که شواهد و قراین خبر از رقابتی سفت و سخت بین دو گوشی ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در زمینه نمایشگرها میدهند. گفته می‌شود اس 8 از یک نمایشگر خمیده با وضوح 4K و در دو اندازه متفاوت روانه بازار خواهد شد، اما ال جی این شانس را خواهد داشت که چندین ماه زودتر از پرچمدار سامسونگ وارد بازار شود و بتواند تا آمادن این گوشی، سهم عمده‌ای از بازار را از آن خود کند.

سایز ال جی G6

اگر همه اطلاعات درست باشد، گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) تنها یک میلی‌متر از ال جی G6 بلندتر خواهد بود و عرض آن‌ها نیز تقریبا یکی است. این درحالیست که گوشی سامسونگ از نمایشگری 5.5 اینچی بهره می‌برد و ال جی موفق شده در این بدنه کوچک، یک نمایشگر 5.7 اینچی را جای دهد. گوشی اس 7 اج با ارائه دو لبه خمیده خود توانسته عرضه را به خوبی پوشش دهد، اما جی 6 دارای نمایشگر فلت است و بزرگ‌تر بودن اندازه آن، گوشی مذکور را در برابر نماینده سامسونگ پیروز می‌کند.

آن چه که مسلم است پرچمدار آینده گوشی های سری جی ال جی، نسبت به تمامی گوشی های بازار رویکردی متفاوت را در زمینه نمایشگر اصلی گوشی خواهد داشت. اگر ال جی با مدیریت جدید خودش بتواند بخش موبایل سامسونگ، رقیب دیرینه خود را با محصولات جدیدش شکست دهد، بدون شک سال 2017 را باید برگ زرینی از مدیریت جدید این شرکت دانست. لازم به ذکر است تصاویر بالا طراحی نهایی گوشی ال جی جی 6 نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شک نکنید این طراحی نهایی نیست..هرجور حساب کنید5/7اینچ خیلی بزرگتره ازعکسه…