گوشی اچ تی سی

منتظر گوشی اچ تی سی 11 نباشید؛ نام پرچمدار جدید تایوانی‌ها چیز دیگریست

کمپانی اچ تی سی سالانه چندین گوشی هوشمند را از پرچمدار گرفته تا گوشی های پایین رده سری دیزایر روانه بازار می‌کند. امسال نیز به نظر می‌رسد این شرکت رویه فوق را در پیش خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد آن‌ها به دنبال کاهش تعداد گوشی اچ تی سی در بازار هستند و تعداد کمتری گوشی امسال روانه بازار خواهند کرد.

به نقل از گزارش جدید انگجت که از مصاحبه‌ای با مدیر بخش تجارت دستگاه‌های ارتباطی و گوشی های هوشمند شرکت اچ تی سی به دست آمده، آقای چیالین چانگ (Chialin Chang) این قضیه را تایید می‌کند که امسال این کمپانی تایوانی 6 الی 7 گوشی اچ تی سی روانه بازار خواهد کرد. همانطور که گفته شد تصمیم فوق به خاطر این گرفته شده است که مثل سالیان گذشته سیلی از گوشی های رنگ و وارنگ اچ تی سی روانه بازار نشوند.

امسال سه الی چهار گوشی دیگر به جز گوشی های سری U اچ تی سی روانه بازار می‌شود

هرچند این تصمیم باعث می‌شود بسیاری از هواداران که در انتظار عرضه نسخه جدید گوشیشان بودند ناامید شوند، اما آقای چانگ معتقد است که این امر به شرکت اچ تی سی کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری را بر روی دستگاه های تولیدی خود داشته باشد. در همین راستا این شرکت خانواده گوشی های سری U خود را روز گذشته با معرفی دو گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play)، دو گوشی مجهز به اندروید نوقا و بدنه‌ای شیشه‌ای و آلومینیومی معرفی کرد. حال اگر بخواهیم این دو گوشی را نیز به جمع شش الی هفت گوشی ذکر شده اضافه کنیم، این بدان معناست که آن‌ها به جز پرچمدار آینده خود به نام اچ تی سی 11 (HTC 11)، سه یا چهار گوشی دیگر را تا پایان سال 2017 میلادی روانه بازار خواهند کرد.

جایگزین گوشی اچ تی سی 10، اچ تی سی 11 نخواهد بود

وقتی خبرنگار انگجت در مورد نسل جدید گوشی اچ تی سی 10 با نام احتمالی 11 از چانگ می‌پرسد، وی می‌گوید که این گوشی چنین نامی نخواهد داشت. هرچند او جزئیاتی در خصوص این گوشی نداد اما تاکید کرد که امسال یک پرچمدار دیگر را نیز از اچ تی سی در بازار خواهیم داشت. چانگ همچنین اشاره کرد که این کمپانی امسال چندین گوشی هوشمند سری دیزایر را با هدف «سرگرمی و مقرون به صرفه بودن» روانه بازار خواهد کرد.

در حال حاضر ما نمی‌دانیم جایگزین جدید گوشی اچ تی سی 10 چه نام خواهد داشت، اما آنچه که مسلم است می‌توانیم با آن در نمایشگاه MWC 2017 ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*