اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ

اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ در کره جنوبی روانه بازار شد

سامسونگ همانند سال‌های گذشته، در نمایشگاه CES 2017 دست پر و قدرتمند ظاهر شد و محصولات زیادی را در آن رونمایی کرد. در حالی که انتظار می‌رفت تا ارائه محصولات جدید به بازار با اتمام نمایشگاه به حداقل چند ماه دیگر موکول شود، عرضه اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ تنها چند ساعت قبل، همه کاربران را شگفت‌زده کرد. اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ آدیسی (Odyssey) نام داشته و همانند تمامی محصولات، ابتدا در کره جنوبی عرضه شده است.

به عنوان دو فاکتور مهم و اساسی در دنیای سیستم‌های تخصصی بازی‌های کامپیوتری، باید ابتدا به صفحه نمایش و کارت گرافیک دستگاه اشاره کرد. صفحه نمایش اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ 15.6 اینچی بوده و کارت گرافیک جی‌ فورس جی تی ایکس 1050 وظیفه پردازش‌های گرافیکی آن را بر دوش می‌کشد. در بخش حافظه، شاهد مشخصه‌های چندان قابل توجه و شگفت‌انگیزی نیستیم. اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ دارای فضای داخلی 256 گیگابایتی از نوع اس اس دی بوده و همچنین حافظه رم آن نیز 8 گیگابایت و از نوع DDR 4 در نظر گرفته شده است.

اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ به حداقل امکانات ممکن مجهز شده است

در بخش پردازنده، دو حق انتخاب وجود دارد. با انتخاب پردازنده اینتل Core i5، کاربر مجبور به پرداخت ۱.۸ میلیون وون (هزار و پانصد دلار) بوده و با انتخاب پردازنده اینتل Core i7 می‌بایست دو میلیون وون (هزار و هفتصد دلار) بپردازد. گفته شده به محض عرضه اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگ با نام آدیسی به بازارهای جهانی، شرکت سازنده دست کاربران را برای سفارشی‌سازی دستگاه باز خواهد گذاشت تا به این وسیله کاربر قادر باشد تا ظرفیت داخلی و همچنین حافظه رم را افزایش دهد.

اولین لپ تاپ گیمینگ سامسونگحافظه رم شاید، اما فضای 256 گیگابایتی لپ تاپ گیمینگ آدیسی مطمئنا نیاز به ارتقا خواهد داشت. در نظر داشته باشید در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ‌های گمینگ کنونی، آدیسی قیمت تقریبا بالایی را درخواست کرده و از طرفی مشخصات سخت افزاری پایه‌ای را به گیمرها ارائه می‌کند. با افزایش حافظه داخلی اس اس دی دستگاه، مطمئنا باز هم به این قیمت بالا افزوده خواهد شد. متاسفانه هنوز وضعیت لپ تاپ 17.3 اینچی معرفی شده سامسونگ در نمایشگاه سی ای اس 2017 مشخص نیست، با این وجود امیدواریم این محصول نیز به زودی راه خود را به بازار پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اقو خیلی گرانه این لپ تاپای سری g کلن 5 میلیون دارم نمیشه خرید اصلا حداقل 6 تومن رو میخواد خوب اخه ما ایرانی ها چه گناهی کردیم؟؟؟؟