زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6

زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 مشخص شد

بسیاری از علاقه‌مندان به کمپانی نوکیا به دنبال آن هستند تا از زمان عرضه و قیمت گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) مطلع شوند. با توجه به این که گوشی مذکور در حال حاضر تنها در کشور چین فروخته خواهد شد، می‌توانستیم حدس بزنیم که موبایل اندرویدی نوکیا با قیمت مقرون به صرفه‌ای به فروش برسد که همین هم شد.

بازگشت نوکیا به دنیای تلفن های همراه اتفاق خوبی بود. البته کاملا آن قدرتی که نوکیا گوشی های لومیا شرکت مایکروسافت همراه با دوربین شگفت انگیز و نمایشگری بسیار باکیفیت برخوردار بود را نمی‌تواینم در این گوشی بیابیم ، اما در اینجا چیز مهمی اتفاف افتاده است. نوکیا نخستین گوشی موبایل اندرویدی خود را تولید کرد.

شما در گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ دی 1080p را در اختیار خواهید داشت. در کنار آن باید به سخت افزاری همچون حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دو دوربین 16 و 8 گیگابایتی در دو سمت پشتی و جلویی این گوشی اشاره کرد. شاید تنها نقطه منفی که در نخستین گوشی اندرویدی نوکیا می‌توان دید، استفاده از یک چیپست معمولی به نام اسنپدراگون 430 باشد؛ هرچند با این چیپست گوشی شما توانایی انجام کارهای روتین روزانه را بدون مشکل خواهد داشت. اما بدنه‌ی این گوشی دقیقا همان چییست که می‌توانستیم از نوکیا انتظار داشته باشیم. این کمپانی فنلاندی از آلیاژ سری 6000 آلومینیوم برای ساخت این گوشی استفاده کرده است که می‌تواند از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد.

در بخش صوتی، این گوشی از دو اسپیکر همراه با آمپلی فایر بهره می‌برد تا کاربران از قابلیت‌های صوتی پیشرفته، تکنولوژی صوتی دالبی اتموس همرا هبا روکش فیلتر پولاریزه نمایشگر جهت افزایش دید در زیر نور خورشید و بالاخره زیر سایه سیستم عامل اندروید 7 نوقا لذت ببرند. با توجه به قیمت گوشی نوکیا 6 به هیچ عنوان این امکانات کم نخواهد بود و ما همچنان در انتظار آن هستیم تا مشخصات فنی این گوشی را در آزمو‌ن‌های مختلف ببینیم.

قیمت گوشی نوکیا 6

نوکیا این را می‌داند که گوشی موبایل نوکیا 6 هیچ شانسی برای رقابت با گوشی های سری گلکسی سامسونگ و آیفون های اپل نخواهد داشت، بنابراین تلاشی هم در این راستا از خود نشان نمی‌دهد اما آن چه که این کمپانی به دنبالش است گرفتن نبض بازار گوشی هایی با قیمت مقرون به صرفه است. گفتنیست نوکیا نخستین گوشی اندرویدی خود را در اوایل سال جاری در کشور چین به فروش خواهد رساند و قیمت گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) چیزی حدود 245 دلار خواهد بود. حال ما منتظر خواهیم ماند تا ببینیم این شرکت چه زمانی گوشی میان رده اندرویدیش را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. ناگفته نماند این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 حضور پیدا خواهد کرد تا از گوشی های اندرویدی دیگر خود نیز رونمایی به عمل آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*