زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا

زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا رسما اعلام شد

زمان پرچمداری نوکیا (Nokia) در بازار گوشی های موبایل را همگی به خوبی به یاد داریم، هر چند برای مدتی چند ساله و بعد از روی کار آمدن سیستم عامل اندروید، رفته رفته نام آن از ذهن همه کاربران محو شد. شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) بعد از اینکه در سال 2016 امتیاز استفاده از برند نوکیا برای صد سال آینده را خریداری کرد، وعده ارائه چند گوشی اندرویدی شامل یک پرچمدار بسیار قدرتمند در مدت زمانی کوتاه را به همه کاربران در سراسر دنیا داد. در حالی که تصور می‌شد باید تا چند ماه دیگر و رسیدن به نمایشگاه MWC 2017 منتظر ماند، اچ ام دی با معرفی ناگهانی نخستین گوشی خود با نام نوکیا 6 (Nokia 6) همه را شگفت‌زده کرد. اچ ام دی تنها چند روز بعد از معرفی نوکیا 6 وعده داد که زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا و دیگر برادران نوکیا 6 روز بیست و ششم فوریه سال جاری (دهم اسفند ماه) خواهد بود.

اگر به خوبی به متن بالا دقت کرده باشید، به زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا اشاره کردیم، به این معنی که قرار است تا در جریان یک مراسم شاهد معرفی چند گوشی باشیم. انتظار می‌رود تا یکی از این محصولات نسخه جهانی گوشی نوکیا 6 باشد، چرا که در حال حاضر تنها کاربران چینی قادر به پیش خرید این گوشی هستند. طبق وعده‌های کمپانی اچ ام دی انتظار می‌رود تا رسیدن به انتهای سال جاری میلادی، شاهد معرفی 6 الی 7 گوشی اندرویدی باشیم.

از بین این گوشی‌ها، یک مدل رونمایی شده (نوکیا 6) و وضعیت یک مدل دیگر نیز تقریبا مشخص است، چرا که اچ ام دی وعده کرده ساخت یک پرچمدار بسیار قدرتمند را در دستور کار دارد. به جز این دو مورد هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره سایر محصولات در دسترس نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا منتظر ماند.

زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا

زمان معرفی گوشی های اندرویدی نوکیا و نمایشگاه MWC 2017

در نظر داشته باشید تاریخ بیست و ششم فوریه زمانی تصادفی نیست که به دلخواه اچ ام دی گلوبال انتخاب شده باشد. بیست و شش فوریه درست یک روز قبل از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2017 است و همانطور که می‌دانیم، اکثریت شرکت‌ها پیش از شروع نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*