گلکسی سی 5 پرو / سی 7 پرو

دو تصویر به نظر رسمی از گوشی های گلکسی سی 5 پرو / سی 7 پرو

هر هفته‌ای که می‌گذرد، اخبار و شایعات جدیدی را از دو گوشی گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy S5 Pro) و گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro) می‌شنویم، اما هنوز سامسونگ تصمیم نگرفته است از آن‌ها رونمایی کند و ما نیز هیچ اطلاعات دقیقی در این مورد تا به حال به دست نیاورده‌ایم.

امروز تصویری به بیرون درز پیدا کرد (تصویر سمت چپ) که سه عضو خانواده C Pro گوشی های سامسونگ را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. این یک تصویر تبلیغاتی برای محصولات این خانواده است که حالا گلکسی سی 9 پرو (Samsung Galaxy C9 Pro) را هم در بر می‌گیرد. تصویر سمت راست نیز مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو خواهد بود که از روی این تصویر به نظر شبیه به مدل سی 9 پرو می‌آید. البته این تصویر یقینان مربوط به مدل سی 7 پرو است، چرا که سنسورهای تعبیه شده در دو سمت اسپیکر جلویی و قسمت بالایی گوشی نسبت به مدل سی 9 پرو متفاوت است. هرچند این نمی‌تواند تنها اختلافی باشد که بین این دو گوشی خواهیم دید.

البته که اگر از گوشه به گوشه این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنید تفاوت‌هایی را می‌توانید مشاهده کنید، اما به طور کلی این گوشی ها از طراحی یکسانی برخوردارند. ضمنان گوشی گلکسی C9 Pro نخستین گوشی هوشمند غول کره‌ای بود که همراه با خطوط آنتن سه گانه عرضه شده است و به تبع آن دو گوشی دیگر گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو نیز از این طراحی بهره می‌برند.

مشخصات فنی گلکسی سی 5 پرو / گلکسی سی 7 پرو

گوشی هوشمند گلکسی سی 5 پرو (Samsung Galaxy C5 Pro) از یک نمایشگر 5.2 اینچی یا 5.5 اینچی با وضوح Full HD بهره‌مند خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 626، رم 4 گیگابایتی، دو دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت جلو و عقب این گوشی و همچنین یک باتری با ظرفیت 3.000 میلی‌آمپر ساعت نیز دیگر مشخصات گلکسی سی 5 پرو سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

در سمت دیگر گوشی گلکسی سی 7 پرو با رویکردی تقریبا یکسان از یک نمایشگر 5.7 اینچی بهره می‌برد، اما دیگر بخش‌های آن به جز ظرفیت باتری 3.300 میلی‌آمپری‌اش تفاوتی با برادر کوچکتر خود نخواهد داشت. همچنین سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز به صورت پیشفرض بر روی این دو تلفن هوشمند میان رده‌ای نصب خواهد بود.

قیمت گلکسی سی 5 پرو / گلکسی سی 7 پرو

به نقل از یک گزارش قدیمی، سامسونگ گوشی سی 5 پرو را با قیمت 346 دلار و گوشی سی 7 را با قیمت 404 دلار روانه بازار خواهد کرد. بدیهیست که این دو محصول در ابتدا وارد بازار چین شده و سپس به سایر بازارهای جهانی راه پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*