تصاویر اچ تی سی یو اولترا

درز مشخصات و تصاویر اچ تی سی یو اولترا ؛ آیا فردا رونمایی ‌می‌شود؟

ماه گذشته کمپانی اچ تی سی دعوتنامه‌هایی را برای یک رویداد خبری در روز دوازدهم ژانویه مصادف با پنجشنبه 23 دی ماه ارسال کرده بود. بر روی این دعوتنامه‌ها حرف “C” در نام HTC با چرخشی 90 درجه‌ای به بالا به صورت حرف U نوشته شده بود. در همین راستا یک گوشی با کدنام اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) نیز در بنچمارک‌های مختلف دیده شده است که به عقیده تحلیلگران گوشی جدید اچ تی سی اولترا (HTC U Ultra)، یک فبلت 6 اینچی خواهد بود.

بنابراین می‌توان گفت که منظور از حرف U، خانواده جدید گوشی های U شرکت اچ تی سی است. البته این تنها محصولی نیست که ظاهرا اچ تی سی فردا از آن رونمایی خواهد کرد، یک گوش دیگر از این خانواده به نام اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) مجهز به نمایشگری 5.2 اینچی نیز به چشم می‌خورد.

با رونمایی از این دو گوشی تنها یک روز فاصله داریم و جالب است که افشاکنندگان طاقت نیاورده و اطلاعات و تصاویری از این محصول شرکت تایوانی اچ تی سی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده‌اند.

به نقل از یک پست افشاگر مشهور شبکه اجتماعی ویبو با نام کاربری Upleaks@ ما باید انتظار حضور یک محافظ صفحه گوریلا گلس بر روی نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1440×2560 پیکسل یا 2K اچ تی سی یو اولترا را داشته باشیم. این گوشی که احتمالا پرچمدار جدید این شرکت نیز لقب خواهد گرفت، از یک تراشه تازه تولیدی اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و یک پردازنده 8 هسته‌ای همراه شده است. از نظر حافظه نیز در این گوشی شاهد حضور یک رم با ظرفیت 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهیم بود.  یک دوربین جذاب دوگانه با ترکیبی از دو لنز 24 و 13 مگاپیکسلی همراه با اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی قرار داشته و یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلویی نیز برای تهیه عکسهای سلفی و مکالمه تصویری با کیفیت به چشم می‌خورد. همچنین به سبک گوشی ال جی وی 20، یک نمایشگر کوچک در کنار دوربین جلو دیده می‌شود. این گوشی ظاهرا از یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند خواهد بود.

تصاویر اچ تی سی یو اولترا

در سمت دیگر گوشی اچ تی سی یو پلی نسخه میان رده‌ای این خانواده است که از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD یا 1080×1920 پیکسل بهره می برد. قلب تپنده این گوشی یک چیپست میان رده‌ای به نام هلیو پی 10 است که با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T860 MP2 همراه خواهد بود. یک رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، اسکنر اثر انگشت و یک باتری با ظرفیت 2.500 میلی‌آمپر ساعتی دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

مشخصات مربوط به گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) دارای نکاتیست که کمی مارا در این خصوص به شک می‌اندازد. به طور مثال بعید به نظر می‌رسد گوشی هوشمندی پیش از سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) که در ماه آوریل رونمایی می‌شود، از چیپست اسنپدراگون 835 بهره‌مند باشد. هرچند این قضیه را نیز نمی‌توان به طور قطعی گفت و باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم پرچمدار جدید گوشی های اچ تی سی از چه چیپستی قدرت می‌گیرد.

تناقض در مشخصات و تصاویر اچ تی سی یو اولترا

در زیر می‌توانید تصاویری را مشاهده کنید که مربوط به گوشی اچ تی سی یو اولترا است. متاسفانه تصاویر هم چندان با مشخصات انتشار یافته تطبیق ندارند. به طور مثال ما هیچ دوربین دوگانه‌ای در قسمت پشتی این گوشی نمی‌توانیم ببینیم و حتی اسکنر اثر انگشتی نیز بر روی این قاب دیده نمی‌شود. شاید بهتر باشد مشخصات مربوط به این گوشی را به کنار بگذاریم و تنها تصاویر آن را ملاک برای قضاوت قرار دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*