رکوردشکنی میزو با فروش ۲۲ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶

رکوردشکنی میزو با فروش ۲۲ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶

کمپانی میزو (Meizu) سال گذشته را با شروعی قدرتمند آغاز کرد و با فروش تعداد بسیار بالایی از اسمارت فون ها و دیگر گجت های الکترونیکی هوشمندش، توانست رکورد خود را ارتقا داده و آماری فوق العاده به ثبت برساند. حالا با این شرایط به نظر می‌رسد که میزو نیز در همان مسیری قرار دارد که دو غول چینی هواوی و شیائومی در سال‌های گذشته در آن قرار داشتند.

اوایل امروز این کمپانی در کشور چین مراسمی را برگزار کرد و در آن، آما و ارقام مربوط به سال گذشته‌ی خود را به اطلاع خبرنگاران و سهام‌دارانش رساند. طبق اعلام رسمی میزو، این برند چینی موفق شده است بیش از ۲۲ میلیون گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۶ به فروش برساند و رکورد قبلی خود را چندین مرحله ارتقا دهد.

رکوردشکنی میزو با فروش ۲۲ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶

این آمار که عدد درشت مربوط به آن را در تصاویر داخل این مطلب گجت نیوز مشاهده می‌کنید، علاوه بر شکستن رکورد میزو، توانسته است این کمپانی را به یکی از بازیگران اصلی عرصه‌ی تولید تلفن های همراه هوشمند در کشور خود تبدیل کند و حالا میزو در کنار شیائومی و هواوی، مثلث قدرت دنیای گوشی های هوشمند کشور چین را تشکیل داده‌اند.

میزو هنوز هم یک تولیدکننده‌ی محلی محسوب می‌شود

یکی از نکات قابل توجه آمار میزو این است که تنها ۱۰ درصد از فروش ۲۲ میلیون واحدی این کمپانی در خارج از مرزهای چین انجام شده است و این به معنای آن است که میزو هنوز نتوانسته و یا نخواسته که تمرکزش را از روی کاربران کشورش بردارد و به عرصه‌ی جهانی وارد شود. هرچند که محصولاتی همچون میزو ام ۳ و میزو ام ایکس ۶ این برند چینی به اسمارت فون هایی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده‌اند، اما هنوز هم در بسیاری از کشورهای جهان عرضه‌ی رسمی آنها انجام نمی‌شود و خیلی از کاربران حتی نام این کمپانی را هم نشنیده‌اند.

رکوردشکنی میزو با فروش ۲۲ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶

البته میزو صرف نظر از این موفقیت بزرگ، برای سال ۲۰۱۷ نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد و با عرضه‌ی ۶ تلفن همراه هوشمند جدید، قصد دارد که حضور قدرتمندی در رده‌های بالاتر بازار اسمارت فون های اندرویدی داشته باشد و شاید بتواند به جایگاه برندهایی نظیر هواوی و شیائومی نزدیک‌تر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*