قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم

قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم مشخص شد

کمپانی ایسوس هفته گذشته طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 بود که از یک گوشی جذاب به نام زنفون 3 زوم (Asus ZenFone 3 Zoom) رونمایی کرد. این گوشی ارائه کننده دوربینی دوگانه است که یکی از آن‌ها درست همانند گوشی آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) قادر به زوم اپتیکال بوده که می‌تواند بر خلاف زوم دیجیتالی، زوم اپتیکالی را جهت تولید تصاویری باکیفیت ارائه دهد. متاسفانه اطلاعات بسیار کمی از قیمت و زمان عرضه این گوشی در زمان رونمایی رسمی آن اعلام شده بود و این سوال مهم علاقه‌مندان همواره تا به امروز بی پاسخ مانده بود. خوشبختانه امروز، کمپانی تایوانی ایسوس در مراسم رونمایی از یک گوشی میان رده‌ای به نام پگاسوس 3 اس (Pegasus 3S)، اطلاعات بیشتری را در خصوص قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم ارائه کرده است.

قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم
قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی در چین معادل 533 دلار است

در حالی که ما پیش از این می‌توانستیم حدس بزنیم که ماه آینده با این گوشی در بازارهای جهانی ملاقات خواهیم کرد، حالا این را می‌دانیم که چه هزینه‌ای برای خریداری آن باید بپردازید. گفته می‌شود مدل 128 گیگابایتی این محصول در کشور چین با قیمت 533 دلار و یا 504 یورو به فروش خواهد رسید. بدیهیست که قیمت مدل های 32 و 64 گیگابایتی آن از قیمت نسبتا کمتری برخوردار باشند، اما همچنان قیمت نهایی این دو مدل همانند یک راز نهان است.

در نظر داشته باشید که این قیمت مختص بازار چین است و طبیعیست که با ورود این گوشی به سایر بازارهای جهانی همچون آمریکای شمالی و اروپا، شاهد افزایش قیمت نسبت به مبلغ اعلام شده خواهیم بود. بنابراین چنین احتمالی وجود دارد که قیمت گوشی ایسوس زنفون 3 زوم همراه با یک حافظه 128 گیگابایتی و البته به صورت آنلاک، به نزدیک 600 دلار هم برسد. ما امیدواریم که ایسوس تصمیمات خوبی را در این زمینه گرفته و گوشی جدید خود را با اختلاف قیمت زیادی نسبت به بازار چین، روانه سایر بازارهای جهانی نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*