آیپد پرو 10.5

احتمال عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی از سوی اپل در سال جاری

مدت زمان زیادی از معرفی تبل های آیپد پرو اپل (Apple iPad Pro) می‌گذرد و به همین دلیل این روزها شایعات و اخبار زیادی در مورد نسل جدید آن‌ها به گوش می‌رسد. در آخرین گزارش منتشر شده از سوی مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) یکی از بزرگترین تحلیلگران شرکت اپل که حذف جک 3.5 میلی‌متری آیفون 7 (Apple iPhone 7) را نیز وی افشا کرده بود، وی اطلاعات تازه‌ای را در خصوص یک مدل جدید از آیپد پرو در اختیار ما قرار داده است.

به گفته وی سال جاری به جای دو تبلت، شاهد رونمایی از سه تبلت آیپد پرو خواهیم بود و آیپد پرو 10.5 اینچی (iPad Pro 10.5) ، مدل جدیدی از این خانواده تبلت های شرکت اپل است.

به نقل از این تحلیلگر سال جاری بر خلاف گذشته، در کنار یک تبلت 12.9 اینچی، یک مدل جدید با اندازه 10 یا 10.5 اینچ و همچنین یک تبلت 9.7 اینچی از خانواده iPad Pro شرکت اپل معرفی و روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این گفته می‌شود که آیپد پرو 10.5 اینچی کوپرتینویی‌ها کاملا بالارده بوده و از طراحی با حداقل ناهنجاری صفحه نمایش برخوردار است.

حضور پردازنده Apple A10X در نسل جدید تبلت های اپل شامل آیپد پرو 10.5 اینچی

انتظار می‌رود در زیر قاب نسل جدید تبلت های اپل شاهد حضور یک پردازنده جدید به نام Apple A10X باشیم که نسخه به‌روز شده مدل A10 فیوژن به کار رفته در گوشی های خانواده آیفون 7 است. این تبلت ها به لطف استفاده از پردازنده جدید، از سخت افزار آپگرید شده و قدرتمندتری نیز بهره‌مند خواهند بود. کو معتقد است که با وجود رونمایی از یک مدل جدید آیپد پرو، فروش این دسته از محصولات در سال جاری چیزی حدود 35 الی 37 میلیون دستگاه خواهد بود که نسبت به فروش سال تا سال این دسته از محصولات، شاهد کاهش خواهیم بود.

البته این کاهش به معنی علاقه‌مندی کمتر مردم به تبلت های آیپد پرو اپل نیست، اما با توجه به نزول شدید بازار تبلت که ماه‌های گذشته نیز شاهد آن بودیم بدون شک این نزول گریبان iPad Pro را نیز خواهد گرفت. بدیهیست که هیچ یک از این اطلاعات توسط خود شرکت اپل تایید نشده باشد، اما این تحلیلگر بارها ثابت کرده است که می‌توان بر روی حرف‌های او حساب ویژه‌ای باز کرد. لازم به ذکر است، انتظار می‌رود اپل از نسل جدید تبلت های آیپد پرو خود همراه با یک مدل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی در ماه مارس (بهار پیش رو) رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*