گوشی اچ تی سی وایو

احتمال عرضه گوشی اچ تی سی وایو در آینده نزدیک

اگرچه شایعات مختلفی پیرامون معرفی نسل جدید هدست واقعیت مجازی اچ تی سی (HTC Vive 2) در نمایشگاه CES 2017 به گوش می‌خورد، اما مدیران به صورت قاطع، این موضوع را رد کردند. به همین جهت ما مطمئن هستیم که فعلا خبری از عرضه نسل دوم این هدست نخواهد بود. اما آیا عرضه تلفنی از این برند با نام گوشی اچ تی سی وایو (HTC Vive Smartphone) امکان‌پذیر است؟

نباید فراموش کنیم که وضعیت این کمپانی تایوانی در بازار تلفن های همراه خوب نیست. از طرفی، واقعیت مجازی هم به اندازه‌ای پیشرفت نکرده که اچ تی سی با درخشش در آن بتواند ضعف ناشی عرضه گوشی های هوشمند را جبران کند.

اما حالا ایوان بلاس (Evan Blass)، ویدیوی تبلیغاتی از شرکت اچ تی سی را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده و از احتمال عرضه گوشی هوشمندی جدید با نام «وایو» خبر داده که باریک و قدرتمند است. در این ویدیو، از برنامه‌های اچ تی سی برای تولید محصولاتی متفاوت از دیگر گوشی های بازار و راه‌کارهایی برای حفظ ارتباط خریداران با دستگاه سخن گفته می‌شود که می‌تواند تلاش این شرکت تایوانی را نیز به تصویر کشد.

گوشی اچ تی سی وایو

آیا عرضه گوشی اچ تی سی وایو می‌تواند این کمپانی را از بحران نجات دهد؟

با اینکه تاکنون هیچ صبحتی از عرضه اسمارت فونی با برند «وایو» در میان نبوده و از این نام نیز تنها برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی استفاده می‌شود، عرضه تلفنی هوشمند از این برند ایده بدی به نظر نمی‌رسد. این در شرایطی‌ست که اخیرا ویدیویی تبلیغاتی از گوشی اوشن شرکت اچ تی سی نیز لو رفته که می‌تواند کاربران را نسبت به برنامه‌های این شرکت، مشکوک کند.

به هر صورت اگر واقعا سازندگان به دنبال عرضه گوشی اچ تی سی وایو باشند، احتمالا باید منتظر عرضه محصولی قدرتمند و متفاوت از سوی تایوانی‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*