آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ

پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند

آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ  در دسامبر سال 2012 تشکیل شد و اکنون پس از موفقیت آخرین برنامه‌‌ی سال گذشته‌، سه پروژه‌ی دیگر این آزمایشگاه (C-Lab) در جریان نمایشگاه CES 2017 در اورکا پارک رونمایی شد. شرکت سامسونگ الکترونیکس، بیانیه‌ای را در این مورد منتشر کرده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ یک کسب‌ و کار تجاری جدید است که با هدف توسعه‌ی فرهنگ شراکت و تقویت ایده‌های نوآورانه‌ی کارمندان سامسونگ تاسیس شد. این برنامه از توسعه‌ی ایده‌ها در حوزه‌ی تجارت پشتیبانی می‌کند.

پروژه‌هایی که در CES 2017 رونمایی شده‌اند، عبارتند از +Tag (یک ابزار الکترونیکی که قابلیت‌های مضاعفی به اسباب‌بازی کودکان اضافه می‌کند)، S-Skin (یک برنامه مراقبت پوست و تحلیل آن در خانه) و Lumini (یک ابزار قابل حمل که با بررسی پوست داخلی، مشکلات پوستی احتمالی را شناسایی و از آن‌ها جلوگیری می‌کند).

معرفی جدیدترین پروژه‌های آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ

+Tag

+Tag یک وسیله‌ی دکمه‌ای است که کودکان می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. این وسیله یک همراه دیجیتالی است که از طریق بلوتوث به اسباب‌بازی و برنامه‌ی گوشی هوشمند متصل شده و امکان تعامل نوآورانه‌ای را فراهم می‌کند. بسته به اینکه کودک روی دکمه کلیک کند، آن را برای مدت طولانی نگه دارد، تکان دهد یا به آن ضربه بزند، برنامه پاسخ متناسبی به آن داده و درهای جدیدی را برای تفریح کودک باز می‌کند. با استفاده از +Tag، کودک می‌تواند تجربه‌های مختلفی داشته باشد.

آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ

S-Skin

S-Skin یک برنامه‌ی مراقبت از پوست است که در هزینه و زمان مربوط به مراقبت‌های حرفه‌ای از پوست، صرفه‌جویی می‌کند. این برنامه دارای یک بسته سوزن ریز و یک وسیله قابل حمل است که پوست را تحلیل و از آن مراقبت می‌کند. این بسته سوزن‌های ریز می‌توانند به سادگی به عمق پوست نفوذ کرده، مواد مغذی را وارد پوست کرده و جذب آن‌ها را بهتر کند. این وسیله می‌تواند هیدراسیون، سرخی و ملانین پوست را اندازه‌گیری کرده و با استفاده از نور LED مراقبت از پوست را ممکن کند. شرایط پوست در برنامه مربوطه ثبت می‌شود تا تغییرات به مرور زمان رهگیری شوند.

Lumini

Lumini یک ابزار قابل حمل است که مشکلات پوستی را پیش از رخداد، شناسایی می‌کند. بعد از گرفتن عکس با استفاده از Lumini، این ابزار اطلاعات را با الگوریتم خاص خود تحلیل کرده و اطلاعات را به یک برنامه در گوشی هوشمند می‌فرستد. این ابزار مشکلات پوستی زیر سطحی مانند لک، جوش، منافذ، چروکیدگی، سرخی و ترشحات را شناسایی می‌کند. Lumini همچنین محصولات پوستی را بر اساس تحلیل پیشنهاد داده و خدمات مشاوره از راه دور با یک متخصص پوست را فراهم می‌کند.

ایده‌های آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ امسال در حوزه‌های مختلف و در جریان نمایشگاه‌های مهم معرفی می‌شوند. ایده‌های کارمندان در نمایشگاه‌ها معرفی شده، ارزش تجاری هرکدام بر اساس واکنش عموم بررسی شده و به بهبود آن پروژه کمک می‌کند.

5 پروژه‌ی دیگر C-Lab در نمایشگاه CES 2017

به جز آن چه که گفته شد، در نمایشگاه CES 2017 پنج پروژه دیگر آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ که بیشترین موفقیت را داشته‌اند عرضه شدند.

MANGOSLAB: یک پرینتر کوچک است که یادداشت‌هایی از ابزارهای کوچک را روی Post-it و نه کاغذ، پرینت می‌کند.

Jameasy: برنامه‌ای است که به کاربران در تمرین یک ساز آکوستیک از طریق مدول حسگرهای متصل به آن ساز، کمک می‌کند.

MOPIC: یک روکش گوشی هوشمند است که به مشاهده برنامه‌های سه بعدی بدون عینک کمک می‌کند.

Analogue Plus: یک ابزار هندزفری برای هدگیر است.

WELT: یک کمربند زیبا برای مراقبت‌های بهداشتی است.

در عین حال عملکرد پروژه‌های آزمایشگاه خلاقیت که تولیدات موفقی داشته‌اند، توجه بازار جهانی را به خود جلب می‌کنند. پرینتر هوشمند MANGOSLAB و کفش‌های هوشمند IOFIT تولید شده توسط Salted Venture و Nemonic در نمایشگاه CES 2017 جایزه بهترین خلاقیت را در بخش لوازم جانبی کامپیوتر و فناوری‌های پوشیدنی دریافت کردند. همچنین WELT یک کمربند هوشمند را با همکاری بخش مد C&T سامسونگ رونمایی کرده است که به همراه دیگر پروژه‌ها منتظر معرفی رسمی در نیمه اول سال 2017 هستند.

جایل لی، معاون مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری سامسونگ می‌گوید:

ایده‌هایی از حوزه‌های مختلف مد و کودکان تا زیبایی، براساس فناوری‌های نوآورانه در حال تولید بوده و ما نیز به جستجوی خود برای یافتن ایده‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف ادامه خواهیم داد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*