سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ

معرفی سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2017، سه سرویس جدید را برای تلویزیون های هوشمند خود معرفی کرد. سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ شامل سرویس ورزشی، موسیقی و تی وی پلاس (TV Plus) می‌شوند که محتواهای خاص را طبق نیاز افراد به وسیله‌ی پلتفرم هاب هوشمند Samsung در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شرکت سامسونگ الکترونیکس، بیانیه‌ای را برای معرفی این سرویس‌ها منتشر کرده است که در ادامه، آن را مطالعه خواهید کرد.

وونگ جین لی، معاون اجرایی مدیر تجارت نمایشگرهای بصری این شرکت کره‌ای در مورد سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ می‌گوید:

در سامسونگ یکی از اولویت‌های اصلی ما این است که هماهنگی نزدیکی با نیاز و خواست مشتری از ابزارهای دیجیتالی‌شان داشته باشیم. با توجه به این مسئله، ما همچنان به نوآوری در تلویزیون‌های هوشمند خود ادامه می‌دهیم تا تجربه‌ای را در محتوای آن ایجاد کنیم که مشتریان ما انتظار آن را از سامسونگ دارند.

معرفی سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ

سرویس ورزشی

سرویس «ورزش» از سری سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، اطلاعات زمانی بازی تیم‌های مورد علاقه، محل برگزاری و نتیجه آن را به صورت یک صفحه کامل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به‌ جای آن که برای یافتن اطلاعات یک بازی مهم بین هزاران صفحه سرگردان شویم، تمامی جزئیات در رابط کاربری خاص «ورزش» قابل مشاهده خواهد بود. سامسونگ به دنبال توسعه بیشتر بازه محتوایی ارائه شده در بخش سرویس «ورزش» خود با افزودن محتوا از طریق همکاری با شبکه‌های ورزشی مانند NBC و UFC است.

سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ

سرویس موسیقی

سرویس «موسیقی» سامسونگ به کاربران تلویزیون هوشمند امکان می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در بخش Live TV جستجو کرده یا آن را به صورت مستقیم در برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. «موسیقی» همچنین پیشنهاداتی را در بخش «Preview» در رابط کاربری Smart Hub برای مصرف‌کنندگان نمایش می‌دهد تا به خواست خود موسیقی جدیدی را پیدا و اجرا کنند.

سرویس «موسیقی» هم‌اکنون محتوای خود را از هشت برنامه همکار یعنی Spotify ،iHeartRadio Napster ،Deezer ،Sirius XM ،Vevo ،Melon و Bugs دریافت می‌کند. این سرویس در ابتدا در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، بریتانیا و آمریکا ارائه خواهد شد.

سرویس TV Plus

یکی دیگر از سرویس های جدید تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، «TV Plus» است. این سرویس، کانال‌هایی را مبتنی بر IP در بخش سرویس محتوای تجاری خود در برنامه «راهنمای برنامه الکترونیک هوشمند» (EPG) ارائه می‌کند. مشتریان سامسونگ دیگر نیاز ندارند منتظر بمانند تا شبکه‌های کابلی قسمت‌های مختلف سریال‌های مورد علاقه‌شان را به‌صورت پشت سر هم پخش کنند و می‌توانند فورا با مراجعه به کانال TV Plus آن را تماشا کنند.

سامسونگ برای اولین بار TV Plus را در آسیای جنوب شرقی راه‌اندازی کرد اما اکنون این سرویس در آمریکا نیز در دسترس است و از ماه آوریل 2017 در اروپا هم عرضه خواهد شد. سامسونگ برای عرضه برنامه‌های پرمیوم T-VOD خود در آمریکا و اروپا قرار است به ترتیب با شرکت‌های Fandango و Rakuten همکاری کند و شرکت Funke نیز محتوای لازم A-VOD را برای کشور آلمان عرضه خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*