تجربه کار کردن با هواوی میت 9

نگاهی نزدیک به گوشی موبایل هواوی میت 9 در نمایشگاه CES 2017

در جریان نمایشگاه CES 2017 این امکان وجود داشت تا کاربران به راحتی با گوشی موبایل هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)، جدیدترین پرچمدار این کمپانی چینی قدرتمند کار کرده و توانایی آن را به جای شنیدن یک سری اعداد و ارقام، در عمل با چشمان خود ببینند. بعد از مدت‌ها هواوی تصمیم گرفت تا مجددا پرچمداری را تحت برند خود عرضه کند، به جای اینکه از نام برند زیرشاخه خود (آنر – Honor) بهره ببرد. گفتنی است پرچمدار جدید هواوی، برای اولین بار نیست که رونمایی شده و زمان عرضه آن به دو ماه قبل و در شهر مونیخ آلمان بازمی‌گردد، اما با فرا رسیدن نمایشگاه سی ای اس 2017 تجربه کار کردن با هواوی میت 9 از نزدیک برای کاربران مهیا شد تا پیش از خرید آن، از قدرت دستگاه اطمینان حاصل کنند.

همانطور که به آن اشاره کردیم، فقط تجربه کار کردن با گوشی موبایل هواوی میت 9 برای نخستین بار در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس اتفاق افتاد و پیش از این، از تمامی مشخصات، طراحی و نحوه عملکرد دستگاه بر حسب اعداد و ارقام مربوط به آن آگاه بودیم. پرچمداران سری میت همواره به داشتن صفحات نمایشی بزرگ معروفند، به همین دلیل در هواوی میت 9 نیز شاهد یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی هستیم. چیپست های‌سیلیکون کیرین 960 (HiSilicon Kirin 960)، متشکل از دو پردازنده چهار هسته‌ای یکی با توان 1.8 گیگاهرتز و دیگری با 2.4 گیگاهرتز، ساخت دست خود هواوی بوده و در کنار حافظه رم 4 و فضای داخلی 64 گیگابایتی، عملکرد دستگاه را برای سنگین‌ترین فرآیندها تضمین می‌کند. اگر کاربری این فضا را کافی نیافت، می‌تواند با استفاده از کارت حافظه جانبی، تا سقف 256 گیگابایت به حافظه کنونی دستگاه بیفزاید.

تجربه کار کردن با هواوی میت 9دومین خصیصه مهم گوشی‌های سری میت بعد از داشتن صفحه نمایشی بزرگ، به بهره‌بردن از باتری‌هایی غول‌پیکر مربوط می‌شود، به همین دلیل در تجربه کار کردن با گوشی موبایل هواوی میت 9 ، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی گوشی شدیدا خودنمایی می‌کند. این باتری غیر قابل تعویض بوده و همانطور که در نقد و بررسی‌های پیشین به آن اشاره کردیم، دوام بسیار بالایی دارد. تجربه کار کردن با هواوی میت 9 از نزدیک، ضامن این ادعاست.

استفاده از دوربین دوگانه ساخت دست لیکا (Lecia)، وجه تمایز پرچمدار جدید هواوی با گوشی‌های قبلی سری میت است که با داشتن یک سنسور تک رنگی 20 و یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی، کاربر را قادر می‌سازد تا باکیفیت‌ترین عکس‌های ممکن با یک گوشی هوشمند را به ثبت برساند. اعمال افکت بوکه، که در تعداد انگشت شماری گوشی هوشمند همانند آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) دیده می‌شود، بدون شک هواوی میت 9 را تبدیل به یکی از بهترین گوشی ها برای طرفداران عکاسی خواهد کرد. این افکت اطراف نقطه فوکوس را محو کرده و ظاهری فوق حرفه‌ای به تصاویر می‌بخشد.

تجربه کار کردن با گوشی موبایل هواوی میت 9 ، وفاداری این گوشی به اصول سری میت را نشان می‌دهد

با داشتن صفحه نمایش و باتری غول‌پیکر، میت 9 به عهد و پیمان گوشی‌ های سری میت پایبند مانده و تنها پیشرفت‌ها و امکانات جدیدی را به خود دیده است. در زمانی که بازار از عدم وجود پرچمداران توانمندی همچون گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) رنج می‌برد، هواوی میت 9 قادر خواهد بود تا بازار بسیار خوبی را به سمت خود جذب کند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*