ادامه‌ی حضور روترهای وایرلس عنکبوتی در CES و گله‌ی کاربران از طراحی نه چندان زیبای آنها

ادامه‌ی حضور روترهای وایرلس عنکبوتی در CES و گله‌ی کاربران از طراحی نه چندان زیبای آنها

به تازگی و در جریان نمایشگاه CES 2017 که اندک‌اندک در حال خارج شدن از جو آن هستیم، کمپانی ایسوس از روتر وایرلس جدید خود رونمایی کرده است. روترهای وایرلس که وظیفه‌ی مدیریت جریان اینترنت در خانه را بسیار پیچیده‌تر از دیگر گجت های مخابراتی به انجام می‌رسانند، این روزها طراحی‌های نه چندان جالبی به خود می‌بینند و این محصول جدید ایسوس نیز در ادامه‌ی همان داستان روترهای وایرلس عنکبوتی عرضه شده است.

گویا فرضیه‌ی عجیبی بین کمپانی‌های سازنده وجود دارد مبنی بر این که گیمرها افرادی هستند که تنها به طراحی‌های عجیب و غریب و خشن که با چندین و چند چراغ ال ای دی و لامپ فلوئورسنت تزیین شده‌اند، علاقه دارند. اما آنها باید این موضوع را قبول کنند که گیمرها نیز انسان‌هایی عادی هستند (!) و طراحی مفهومی و اصول زیبایی‌شناختی در ظاهر محصولات را درک می‌کنند.

روترهای وایرلس عنکبوتی تقریبا چند سالی است که توسط کمپانی‌های معروف در زمینه‌ی ساخت تجهیزات شبکه‌های اینترنتی نظیر تی پی لینک و دی لینک وارد نمایشگاه سی ای اس می‌شوند و معمولا هم بازخوردهایی منفی از حیث زیبایی ظاهری دریافت می‌کنند. حالا این محصول جدید ایسوس نیز نتوانسته است خارج از این مسیر باطل حرکت کند و در کنار لپ تاپ گیمینگ Predator 21 X ایسر با قیمت سرسام‌آور ۹ هزار دلاری‌اش، محصولاتی بوده‌اند که بیشترین بازخوردهای منفی کاربران و به خصوص گیمرهای هاردکور و حرفه‌ای را به خود دیده‌اند.

شاید زمان آن فرا رسیده است که تحولی اساسی در ظاهر محصولات گیمینگ ایجاد شود و با تزریق مفاهیم هنری و زیبای طراحی صنعتی به آنها، شاهد بازنشسته شدن محصولاتی همچون روترهای وایرلس عنکبوتی باشیم!

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*