عمر شارژ گلکسی اس 7 اج

نتایج عمر شارژ گلکسی اس 7 اج مجهز به اندروید 7 نوقا

در حالی که چند روز بیشتر از آغاز عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی‌های پرچمدار 2016 سامسونگ نمی‌گذرد، با این حال بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این به‌روزرسانی علی‌رغم به ارمغان آوردن قابلیت‌های جدید، باعث کاهش عمر شارژ گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) شده است.

بر کسی پوشیده نیست که یکی از معیارهای اصلی خرید گوشی همراه، عمر شارژ باتری آن‌هاست که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. در همین راستا وب‌سایت gsmarena عمر شارژ گلکسی اس 7 اج که پلتفرم آن به تازگی به اندروید 7 نوقا ارتقا پیدا کرده را مورد ارزیابی قرار داده است؛ ما در ادامه مروری بر این بررسی‌ها خواهیم داشت. ناگفته نماند که در این بررسی، گلکسی اس 7 اج مورد نظر از تراشه اگزینوس 8890 بهره برده و اطلاعاتی از عمر شارژ مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 نیست.

نتایج عمر شارژ گلکسی اس 7 اج مجهز به اندروید 7 نوقا

بر این اساس عمر شارژ گلکسی اس 7 اج مجهز به اندروید 7 نوقا در وبگردی و در حالت استفاده ممتد از شبکه وای فای، 13 ساعت و 35 دقیقه ثبت شده که نسبت به مدل مجهز به اندروید 6 مارشملو دست کم 3 ساعت کاهش یافته است. البته همان‌طور که در جدول زیر نیز مشاهده می‌شود، این رقم در برابر مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 اس 7 اج که به طور پیشفرض از اندروید 6 استفاده می‌کند کمی امیدوار‌کننده‌تر است.

عمر شارژ گلکسی اس 7 اج

کاهش عمر شارژ گلکسی اس 7 اج سامسونگ پس از دریافت آپدیت اندروید 7 در حالت پخش مداوم ویدیو محسوس‌تر بوده، به طوری که باتری آن پس از دریافت به‌روزرسانی مذکور تنها قادر است انرژی دستگاه را به مدت 15 ساعت و 12 دقیقه تامین کند که نسبت به مدل مشابه مجهز به اندروید 6 مارشملو 5 ساعت کمتر است.

عمر شارژ گلکسی اس 7 اج

البته به نظر می‌رسد سامسونگ بهینه‌سازی‌های مناسبی را در بخش مکالمه در شبکه 3G در این به‌روزرسانی اعمال کرده است، به طوری که عمر شارژ گوشی مورد بحث پس از ارتقا به اندروید 7 نوقا به میزان یک ساعت و 45 دقیقه افزایش یافته است.

عمر شارژ گلکسی اس 7 اج

در نهایت وب‌سایت منبع خبر معتقد است که عمر شارژ گلکسی اس 7 اج پس از دریافت آپدیت اندروید 7 در حالت آماده به کار به 92 ساعت مفید رسیده است که نسبت به مدل مجهز به اندروید 6 مارشملو 6 ساعت کمتر است.

عمر شارژ گلکسی اس 7 اج

در نظر داشته باشید که هرچند این به‌روزرسانی در بسیاری از آزمایش‌های فوق باعث کاهش عمر شارژ باتری پرچمدار کنونی سامسونگ شده، با این حال اندروید 7 قابلیت‌های جدیدی همچون امکان تنظیم وضوح تصویر نمایشگر را ایجاد کرده که در مواقع مورد نیاز می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن عمر شارژ باتری دستگاه شود. البته در کمال تعجب منبع خبر مدعی‌ست که حتی این قابلیت نیز در آزمایش آن‌ها تنها باعث افزایش شارژ دهی باتری در حد چند دقیقه شده است. اگر شما نیز توانسته‌اید به‌روزرسانی اندروید 7 را بر روی گلکسی اس 7 اج خود نصب کنید، نتایج شیوه عملکرد این به‌روزرسانی را با ما و سایر کاربران گجت نیوز در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. منم ابدیت کردم خیلی افتضاح شده شارژ را میخوره هر جور استفاده میکردی تا یک روز شارژ نگه میداشت ولی الانه نصف روز

  2. پس چرا گوشی من وقتی به اینترنت وصل میشم بیشتر از 3 ساعت نمیبرتم علتش چیه ممنون اس 7 اج گوشیم ممنون میشم دلیلشو بهم بگید

  3. اقا من یه سوال داشتم با ګوشی ګلکسی اس سون ایج میشه از صفحه نمایش میشه فیلم ګرفت یا نه

  4. یعنی اینقدر فرق پنج ساعت زمان کمی نیست !!!!اصلا فایده نداره اپدیت کردن s7 edge امیدوارم سامسونگ اپدیتی برای این همه فرق بده شاید تفاوت کمتر بشه