کوله پشتی هوشمند Royole

کوله پشتی هوشمند Royole امنیت دوچرخه‌سواران را تضمین خواهد کرد

یکی از مشکلات اساسی که بسیاری از دوچرخه‌سوارها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نبود امنیت کافی در خیابان‌های شلوغ است. هرچند در برخی از شهرها جاده‌هایی مخصوص برای تردد دوچرخه طراحی شده که این مشکل را تا حد زیادی حل می‌کند. اما در صورت نبود چنین جاده‌هایی، چگونه می‌توان امنیت دوچرخه‌سواران و عدم برخورد آنها با دیگر خودروها را تضمین کرد؟ کوله پشتی هوشمند Royole یا “Royole Smart Cycling Backpack” که در نمایشگاه CES 2017 پیش روی کاربران قرار گرفت، به‌نظر توانایی برطرف کردن این نگرانی‌ها را دارد.

این کوله پشتی که موفق به دریافت جایزه افتخاری نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه امسال نیز شده، با استفاده از سنسورهایی اختصاصی، امنیت دوچرخه‌سوار را تا حد قابل توجهی افزایش خواهد داد. هرچند، ظاهر این کوله پشتی آنقدرها که تصور کنید زیبا نیست. یک صفحه نمایش ال ای دی توری‌شکل در بخش پشتی تعبیه شده که دوچرخه‌سوار از طریق بندهای این کوله، کنترل آن را به دست دارد. به‌عنوان نمونه، کاربر می‌تواند با روشن کردن چراغ‌های روی کوله پشتی هوشمند Royole ، رانندگان و دیگر افراد را از حضور خود باخبر سازد. چنین چیزی مخصوصا در مناطق تاریک می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

هنوز زمان عرضه و قیمت کوله پشتی هوشمند Royole مشخص نشده است

شاید مهمترین موضوع در استفاده از کوله پشتی هوشمند Royole ، تمایل و روش دوچرخه‌سوار برای ارتباط با رانندگان باشد چراکه کاربران در صورت تمایل، می‌توانند رانندگان را از تصمیم بعدی خود همچون گردش به چپ یا گردش به راست مطلع کنند.

نیازی به گفتن ندارد اما فراموش نکنید که استفاده از این کوله به معنی عدم توجه به خودروهای پشت سر نخواهد بود. هنوز جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه این گجت جدید مشخص نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*