بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera

بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera ؛ تبدیل ته مانده غذاهای شما به کود طبیعی

اگر چه بسیاری از شهر های بزرگ جهان نظیر سان فرانسیسکو، نیویورک و پورتلند دارای خدمات بسیار مدرن شهرداری هستند، اما مسلما همه جای دنیا حتی خود ایالات متحده هم هر کسی به این سرویس ها دسترسی ندارد. بسیاری از مردم هنوز هم غذاهای ناخواسته خودشان را به سطل زباله بد بو ریخته و با استفاده از کامپوسر و مربوط بگه داشتن آن را به کود تبدیل می‌کنند. اما اگر شما هم یک باغچه کوچکی جلوی منزلتان دارید، با گجت بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera می‌توانید به راحتی هر چه تمام این کار را بدون هرگونه دردسری انجام دهید. کافیست ته مانده مواد غذایتان را در داخل تبدیل کننده قدرتمند این دستگاه ریخته و با فشردن تنها یک دکمه، وظیفه ساخت کود را به این گجت بسپارید.

این گجت به خوبی کار می‌کند. تنها کافیست آن را به برق زده و سپس تمامی ته مانده مواد غذاییتان را به داخل آن بریزید. تنها چیزهایی که شما نمی‌توانید به داخل آن بریزید استخوان و هسته ها هستند، چرا که مقاومت آن‌ها بسیار زیاد بوده و برنده های گجت بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera قادر به خرد کردشان نیستند. از همه مهم‌تر ظرفیت بالای این بازیافت کننده است تا شما خیالتان راحت باشد در یک مرتبه تمام مواد غذایتان را به خود تبدیل کرده باشید.

بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera

Zera توسط شرکت ویرلپول طراحی شده است و این شرکت با مدرن‌ترین لوازم منزل طراحی کرده پا به نمایشگاه CES 2017 گذاشته است. یکی از معروفترین گجت های این شرکت آبمیوه ساز این شرکت به نام Vessi است که سال گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم و موفق شد خیلی سریع به یکی از گجت های خانگی محبوب سال گذشته تبدیل شود.

قیمت بازیافت کننده غذا Whirlpool Zera

این کمپانی در نظر دارد تا در اواخر سال جاری میلادی بازیافت کننده Zera را با قیمت نهایی 1.199 دلار به فروش برساند. اما اگر می‌خواهید آن  را ارزان‌تر تهیه کنید، تنها مدت محدودی فرصت خواهید داشت تا آن را از طریق وب سایت Indiegogo و با قیمت بسیار قابل توجه 699 دلار خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*