نوت بوک های سری 9 سامسونگ

نوت بوک های سری 9 سامسونگ با طراحی زیبا و سبک در CES 2017

نوت بوک های سری 9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند. این نوت بوک‌ها از طراحی زیبا، وزن بسیار سبک و عملکرد بهینه شده برخوردار هستند و آخرین فناوری‌های روز دنیا را به همراه نمایشگر باکیفیت و یک لایه‌ی امنیتی ویژه در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ در مدل 13.3 اینچی با تنها 810 گرم وزن، عنوان سبک‌ترین نوت بوک بازار را به خود اختصاص داده‌‌اند. هیچ مشکلی برای حمل کردن و گشت و گذار با آن‌ها وجود ندارد و می‌توان آن‌ها را ترکیب کاملی از عملکرد خوب و قابل حمل بودن محصول دانست. در ادامه با ویژگی‌های نوت بوک های جدید Samsung بیشتر آشنا می‌شویم.

مهم‌ترین ویژگی‌های نوت بوک های سری 9 سامسونگ

طراحی بهینه شده

نوت بوک های 13.3 و 15 اینچی سری 9 سامسونگ از حاشیه‌های بسیار باریکی برخوردارند و طراحی فشرده‌ی آن، نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

انعطاف

صفحه‌ی این نوت بوک‌ها تا 180 درجه باز می‌شود که این موضوع باعث می‌شود نشان دادن مواردی مانند نمودارها به همکاران یا دیدن تصاویر به همراه خانواده و دوستان آسان و راحت‌تر باشد.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

مقاومت

با وجود جنس بدنه‌ی یکپارچه براق و فناوری مقاومت بدنه (MAO)، نوت بوک های سری 9 سامسونگ ، دستگاه‌هایی مقاوم در برابر آسیب بدنه، ضربه و شوک حرارتی محسوب می‌شوند.

عملکرد قدرتمند

علاوه بر زیبایی در طراحی، به قدرتمندی و کیفیت عملکرد هم در این نوت بوک‌ها توجه ویژه‌ای شده است. در ساخت این دستگاه‌ها، نسل هفتم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 و حافظه‌ی داخلی و خارجی با سرعت بالا به کار رفته است.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

ویژگی‌های اتصال

لپ تاپ های سری 9، راه حل منحصربه‌فردی برای اتصال یک به یک با دستگاه‌های دیگر از جمله تلفن‌ های همراه هوشمند دارند. با وجود PC Message و PC Gallery، کاربر می‌تواند همیشه و به راحتی به فایل‌ها، تصاویر و پیام‌های تلفن همراه خود در نوت بوک دسترسی داشته باشند.

عمر طولانی باتری

باتری نوت بوک های سری 9 سامسونگ با هر بار شارژ کردن تا 9 ساعت دوام می‌آورند که این زمان برای استفاده در یک روز کامل کاری یا در طول پروازهای طولانی کافی خواهد بود.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

شارژ سریع

کاربران می‌توانند این نوت بوک‌ها را در مدت 80 دقیقه به طور کامل و یا با صرف تنها 20 دقیقه، برای 1.2 ساعت استفاده شارژ کنند.

درگاه USB-C

USB تایپ C به کاربران نوت بوک‌ها این امکان را می‌دهد که با شارژر گوشی تلفن همراه خود، نوت بوک را شارژ کنند. همچنین این قابلیت، ارتباط این نوت بوک‌ها با تلفن‌ های همراه یا سایر دستگاه‌ها را برای انتقال داده، با سرعت بیشتری امکان‌پذیر می‌کند.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

امنیت بیشتر

اهمیت فوق‌العاده‌ی امنیت باعث شده است که نوت بوک های سری 9 سامسونگ مجهز به یک سنسور اثر انگشت باشند که با Windows Hello هم سازگار است. به این ترتیب کاربر قادر است از طریق این سنسور به ویندوز 10، بدون وارد کردن رمز ورود دسترسی داشته باشند.

صفحه نمایش تمام HD شفاف و ویدیوهای HDR

نوت بوک های سری 9 از یک صفحه نمایش شفاف تمام HD با رنگ‌های درخشان و دقیق برخوردار هستند. صفحه نمایش RealView این امکان را به وجود می‌آورد تا تصویر نمایش داده شده بسیار باکیفیت و با روشنی صفحه‌ی بسیار بالا باشد. همچنین در این صفحه نمایش، رنگ‌های تصویر بسیار واقعی بوده و زاویه دید هم گسترده است. به علاوه کاربر می‌تواند روشنایی و شفافیت صفحه نمایش را با یک دستور میان‌بر ساده افزایش بدهد تا در روشنایی روز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب مشکلی برای دیدن صفحه نمایش و کار کردن با نوت بوک وجود نداشته باشد. قابلیت نمایش محتوای ویدیویی HDR نیز باعث می‌شود تماشای تصویر ویدیویی با کیفیت بیشتری همراه باشد.

نوت بوک های سری 9 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*