لوازم جانبی جدید PKparis

معرفی لوازم جانبی جدید PKparis برای گوشی‌های هوشمند

پی کی پاریس (PKparis) به عنوان یک تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی فرانسوی، در جریان نمایشگاه CES 2017 از چهار لوازم جانبی مختلف برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. در میان لوازم جانبی جدید PKparis ، هدفون اسپورت و وایرلس K’asq، حافظه فلش از نوع یو اس بی نسخه سی با نام K’1C، کیت همه کاره گوشی هوشمند K’Save و فلش موبایل K’ablekey به چشم می‌خورند. سازنده وعده کرده بعد از حضور این چهار محصول در نمایشگاه سی ای اس 2017، خرید آن‌ها نهایتا از میانه‌های سال جاری میلادی در بازارهای جهانی ممکن خواهد بود.

K’asq جدیدترین محصولی است که در بین لوازم جانبی جدید PKparis خودنمایی کرده و در بالای دیگر هدفون‌های درون گوشی وایرلس این شرکت قرار می‌گیرد. کیفیت و حجم صدایی که هدفون درون گوشی K’asq ارائه می‌کند، با مدل‌های پیشین ارائه شده توسط این سازنده برابری می‌کند، اما در عوض ویژگی‌های جانبی دیگری را به کاربر عرضه می‌کند. مقاومت در برابر آب و ضربه و همچنین انعطاف‌پذیری بالا را باید ویژگی‌های متمایزکننده این مدل عنوان کرد. باتری این هدفون تا 5 ساعت استفاده مداوم دوام آورده و در سه سایز مختلف برای جلوگیری از بیرون آمدن ناگهانی هدفون از گوش عرضه می‌شود. گفتنی است رنگ‌بندی آن‌چنان متنوعی برای این مدل از لوازم جانبی جدید PKparis ارائه نشده و خرید رنگ سفید و مشکی آن به صورت مستقیم از شرکت در انتهای ماه، به ازای مبلغ 99 دلار امکان‌پذیر خواهد بود.

لوازم جانبی جدید PKparisفلش یو اس بی K’1C به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از فلش یو اس بی 3.0 این شرکت با نام K’1 شناخته می‌شود. این مدل درست همانند محصول قدیمی معرفی شده، با داشتن اندازه‌ای کوچک به راحتی جابه‌جا شده و به جای پورت یو اس بی نسخه 3.0، از پورت نسخه C استفاده می‌کند. گفتنی است فلش یو اس بی K’1C در نسخه‌های مختلفی عرضه شده و بالاترین مدل آن، ظرفیتی معادل 128 گیگابایت را به کاربر ارائه می‌کند. این محصول از لوازم جانبی جدید PKparis تا پنج ماه دیگر برای خرید عرضه خواهد شد و اعلام قیمت آن نیز به زمانی دیگر موکول شده است.

در بین لوازم جانبی جدید PKparis کیت همه کاره متفاوت‌تر ظاهر شده است

فلش یو اس بی K’ablekey برای اتصال به گوشی‌های هوشمند طراحی شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا انواع فایل‌های حجیم خود را به راحتی توسط آن جابه‌جا کند. خرید این محصول از انتهای ماه جاری میلادی امکان‌پذیر بوده و بالاترین نسخه آن ظرفیتی برابر 64 گیگابایت را ارائه می‌کند. متاسفانه نخستین سری از این لوازم جانبی جدید PKparis تنها برای اتصال به دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی او اس در نظر گرفته شده‌اند. در آخر، بین لوازم جانبی جدید PKparis به کیت همه کاره گوشی هوشمند K’Save می‌رسیم که تصمیم دارد تا در قالب یک تک محصول، سرویس‌های مختلفی را ارائه کند. این کیت یک فلش یو اس بی، شارژر موبایل و 300 میلی آمپر انرژی الکتریکی را برای زمان‌های حساس برای گوشی‌های هوشمند و یا لپ تاپ‌ها در دل خود حمل می‌کند. پایینترین مدل آن دارای یک فلش یو اس بی با ظرفیت 16 گیگابایت بوده و به قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد. این کیت از چهار ماه دیگری به صورت محصولی تجاری برای خرید عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*