سیستم هوشمند خواب Nightingale

آرام‌ بخش‌ترین خواب را با سیستم هوشمند خواب Nightingale تجربه کنید

اگر برای خوابیدن با مشکل مواجهید، بد نیست بدانید صداهای خارجی و گوش‌نواز به شدت برای بهبود این مشکل کارساز هستند. البته هر صدایی شرایط مورد نظر برای خواب را فراهم نکرده و نویز سفید آن‌ها در کنار آرامش‌بخشی، اثری از حضور نیز بر جای می‌گذارند، چرا که کاربر می‌تواند محل پخش صدا را تشخیص دهد. شاید در حالت عادی تفاوت خاصی را احساس نکنید، اما اگر سیستم پخش صدا قوی‌تر شده و برای از بین‌بردن صداهای مزاحم داخل و یا خارج از خانه حجم صدا نیز افزایش پیدا کند، بدون شک با چشم‌های بسته نیز متوجه محل حضور صدا خواهید شد. مهندسین آکوستیک و صدا در کمبریج سوند (Cambridge Sound) بر مشکل یاد شده واقف بوده و با هدف برطرف کردن این نیاز سیستم هوشمند خواب Nightingale را معرفی کرده‌اند. این سیستم قادر است تا کل فضای اتاق را با صدای تولیدی خود پوشش داده و با ایجاد یک میدان صدای یکنواخت، مغز انسان را از تشخیص محل منبع صدا بازدارد.

سیستم هوشمند خواب Nightingale از دو یونیت دیواری AC تشکیل شده و کاربر می‌تواند آن‌ها را پشت لوازم خانه و یا هر محلی دیگری در اتاق خواب، اتاق بچه، اتاق‌های هتل و در کل در هر محل دیگری که برای خواب استفاده می‌شود قرار دهد. تنها نکته مهم این است که هر دو یونیت سیستم هوشمند خواب Nightingale باید در یک اتاق قرار داشته باشند. هر یونیت همچنین به چراغ شب ال ای دی چند رنگی مجهز شده است. خوشبختانه به منظور تغییر نور چراغ شب سیستم هوشمند خواب Nightingale و دیگر تنظیمات آن، نیازی به سر و کله زدن با خود دستگاه نبوده و کاربر می‌تواند به وسیله اپلیکیشن کامپیوتر و یا موبایل و از طریق اتصالات بلوتوث و یا وای فای آن‌ها را تغییر دهد.

سیستم هوشمند خواب Nightingaleسیستم هوشمند خواب Nightingale با دیگر دستگاه‌های متصل هوشمند خانگی همانند نست (Nest)، هیو (Hue) و گوگل هوم (Google Home) کار کرده و می‌تواند از طریق دستیار صوتی آمازون اکو الکسا (Amazon Echo Alexa) کنترل شود. قابلیت سفارشی‌سازی سیستم هوشمند خواب Nightingale بالا بوده و می‌توان آن را بر اساس نوع و اندازه اتاق خواب، سلیقه موسیقی کاربر و همچنین شرایط خواب وی همچون خروپف‌کردن و دیگر موارد تنظیم شود.

سیستم هوشمند خواب Nightingale را می‌توان به دیگر وسایل خانه هوشمند متصل کرد

بر اساس گفته‌های مدیر عامل کمبریج سوند، تقریبا از بین هر چهار آمریکایی، یک نفر خواب کافی نداشته و به همین دلیل به انبوهی از مشکلات روحی و جسمی همانند دیابت، بیماری‌های قلب و عروقی، چاقی مزمن و همچنین افسردگی دچار می‌شود. آن‌ها می‌خواهند با عرضه سیستم هوشمند خواب Nightingale مطمئن شوند هر شخص خوابی آرام و کافی داشته و به این وسیله خلاقیت خود را در طول روز به دست بیاورد. بعد از پشتیبانی خوب کاربران در کیک‌استارتر (Kickstarter) از سیستم هوشمند خواب Nightingale ، پیش خرید آن به زودی به ازای مبلغ 249 دلار ممکن خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*