موقعیت یاب های گارمین

با موقعیت‌یاب‌های جدیدگارمین بدون ترس از گم شدن به ماجراجویی بپردازید

موقعیت یاب های جدید گارمین تبدیل به دست راست و وسیله‌ای عزیزتر از جان برای مسافران بین‌المللی و همچنین ماجراجویان خواهد شد تا به این وسیله بدون ترس از گم‌کردن مسیر، به اکتشاف در هر نقطه‌ای از کره زمین دست بزنند. این دو محصول این ریچ اس ای + (+InReach SE) و این ریچ اکسپلورر + (+InReach Explorer) نام داشته و بر پوشش ماهواره‌ای ایریدیوم تکیه می‌کنند.

پوشش ماهواره‌ای ایریدیوم در ادامه تصاحب دلورم (DeLorme) توسط گارمین ممکن شده است تا به این وسیله ارسال پیام دو طرفه و پوشش سراسری جی پی اس (GPS) برای کاربران این دو دستگاه فراهم شود. این ریچ اس ای + محصولی ساده و معمولی محسوب شده و بعد از تبدیل‌شدن به محصولی تجاری در ربع اول سال، 400 دلار قیمت خواهد داشت. موقعیت یابی قطب به قطب، پیام رسانی و پشتیبانی از سرویس درخواست کمک GEOS SOS را باید از ویژگی‌های این مدل از موقعیت یاب های جدید گارمین دانست. کاربر می‌تواند به هر شماره موبایل پیام ارسال کرده و همچنین به دیگر کاربران موقعیت یاب های جدید گارمین ایمیل ارسال کند، فارغ از اینکه شبکه موبایل در آن منطقه پوشش دهی دارد یا خیر.

موقعیت یاب های گارمیناین ریچ اکسپلورر + حدود 450 دلار قیمت داشته و علاوه بر پوشش‌دادن تمامی قابلیت‌های این ریچ اس ای +، از نقشه‌های توپوگرافی دلورم نیز پشتیبانی کرده و همچنین به قطب‌نمای دیجیتال داخلی، ارتفاع سنج فشارى و یک شتاب‌سنج مجهز شده است. باتری هر دو موقعیت یاب های جدید گارمین با یک بار شارژ، 100 ساعت در حالت مسیریابی فعال دوام آورده و در شرایط قرارگیری در حالت استندبای و آماده به کار، تا حدود 30 روز بدون نیاز به شارژ مجدد نیرودهی می‌کنند.

برای استفاده از امکانات موقعیت یاب های جدید گارمین نیاز به خرید اشتراک دارید

کاربران موقعیت یاب های جدید گارمین نیاز ثبت اشتراک در شبکه‌های ماهواره‌ای ایریدیوم داشته و در غیر اینصورت از تمام ویژگی‌های یاد شده برای نجات‌یابی در شرایط اضطرار بهره نخواهند برد. هزینه ثبت اشتراک سالانه برابر 80 دلار (برابر ماهیانه 12 دلار) و هزینه ثبت اشتراک ماهیانه برابر 15 دلار (برابر سالیانه 100 دلار) خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*