اسپیکر 32 بیتی وایرلس سامسونگ طراحی براق و صدای بلندی دارد

دقایقی پیش از اسپیکر 32 بیتی وایرلس سامسونگ با نام کامل H7 Wireless Speaker رونمایی شد. مهمترین مشخصه‌ی این بلندگو این است که کیفیت فایل‌های صوتی ۸ و ۲۴ بیتی شما را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد و با پخش جزییات بیشتر، این امکان را می‌دهد که صدای نزدیک‌تری به موسیقی ضبط شده در استودیو را بشنوید.

البته با این که اسپیکر 32 بیتی وایرلس سامسونگ دارای طراحی زیبایی است، بدنه‌ی براقی دارد و صدای بلندی را هم تولید می‌کند، اما ادعای اول سامسونگ کمی تبلیغاتی و غیر واقعی به نظر می‌رسد. هیچ اطلاعات اضافه‌ای بر روی فایل‌های ۲۴ بیتی وجود ندارد و امکان تهیه‌ی فایل‌های ۳۲ بیتی نیز در اختیار کاربران نخواهد بود، بنابراین این که چگونه قرار است از حداکثر ظرفیت این اسپیکر بدون سیم استفاده شود، خود سوال بزرگی است که امیدواریم کمپانی سازنده به آن پاسخ دهد.

بدنه‌ی اسپیکر وایرلس مدل H7 دارای دو قسمت شبکه‌ای برای پخش صدا از قسمت جلوی دستگاه و دارای دو دایره‌ی چرخان در قسمت رویی آن است که یکی برای تغییر میزان ولوم صدا و دیگری برای دسترسی به منوها به کار خواهد رفت. نمایشگر کوچکی نیز در قسمت میانی این دو دایره قرار گرفته است.

این محصول قرار است تابستان آینده‌ وارد بازار شود و با اینکه قیمت رسمی آن هنوز اعلام نشده، اما واحد قیمت‌گذاری پیشنهادی سامسونگ اعلام کرده است که این قیمت به طرز شگفت‌انگیزی راضی‌کننده خواهد بود و یک محصول برتر با قیمتی اقتصادی عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*