گجت هوشمند WooHoo

گجت هوشمند WooHoo ، مشابه آمازون اکو همراه با نمایشگر لمسی و سیستم تشخیص چهره

یک دسته از گجت‌ها، بیش از هر محصول دیگری در CES امسال محبوب شده‌اند و به وفور می‌توانیم مشاهده کنیم. صدها کمپانی محصولاتی با پشتیبانی از الکسا تولید کرده و یا خودشان یک گجت شبیه به آمازون اکو طراحی کرده‌اند. این گجت ها معمولا در یک دسته قرار می‌گیرند، اما گجت هوشمند WooHoo قابلیت‌هایی به مراتب بیشتر از رقبایش دارد.

این گجت می‌تواند کارهایی که اکو قادر به انجام آنهاست را ارائه دهد، اما جالب‌تر از آن دو سیستم امنیتی تشخیص صدا و چهره، نرم افزار قدرت گرفته از اندروید و یک نمایشگر لمسی 7 اینچی نیز در دسترس کاربران خواهد بود. علاوه بر همه این‌ها یک هاب مخصوص مدیریت تمامی گجت های هوشمند خانگی شما نیز در WooHoo دیده می‌شود.

گجت هوشمند WooHoo

اگر نسخه‌ای از آمازون اکو همراه با یک دوربین چرخشی را تصور  می‌کنید که می‌تواند شخصی که وارد یک اتاق می‌شود و در آن قدم می‌زند را شناسایی کند، باید بگوییم که این ایده همینجاست. این گجت حتی با اسپیکرهای قدیمی نیز کار می‌کند. دوربین آن همچنین ارائه کننده لایه‌های امنیتی است تا شما بتوانید ببنید چه کسی وارد اتاق شما شده است. همه این‌ها عالی است، اما گجت هوشمند WooHoo از نرم افزار مبتنی بر فضای ابری بهره می‌برد که اصلی‌ترین نکته برای کسب محبوبیتش است. این نرم افزار هرچند نیازمند پرداخت مبلغی ماهیانه توسط شماست، اما می‌توانید با دسترسی به آن، تمامی گجت های هوشمند موجود در منزلتان را مدیریت کنید، چشم از فرزندانتان برنداشته و یا زمانی که وارد یک اتاق می‌شوید به صورت خودکار موسیقی پخش شود. این گجت حاوی هوش مصنوعی نیز خواهد بود که می‌تواند منجر به یادگرفتن و پیشرفت کردن آن به مرور زمان شود.

اما چرا شرکت سازنده نام این گجت هوشمند را WooHoo گذاشته است؟ در واقع وقتی شما این کلمه را صدا می‌زنید، دستگاه شما روشن می‌شود. درست همانند Ok,Google و یا Alexa که می‌توانید با گفتن این کلمات به ترتیب دستیار گوگل و الکسا را فعال کنید.

قیمت و زمان عرضه گجت هوشمند WooHoo

در انتها گفتنیست که قیمت پیش خرید گجت هوشمند WooHoo تنها 49 دلار خواهد بود. شما همچنین برای حق اشتراک ماهیانه نسخه خانگی نرم افزار آن باید مبلغ 9 دلار و برای نسخه تجاری آن با امکاناتی متمایز نیز مبلغ 19 دلار را بپردازید. شرکت سازنده این محصول را در اواخر تابستان پیش رو به صورت رسمی به فروش می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*