لپ تاپ هیبریدی دل را بدون سیم شارژ کنید

دل به عنوان یک سازنده شگفت انگیز لپ تاپ در جهان شناخته می‌شود، اما آن‌ها در گذشته نوآوری خاصی را هیچگاه به ارمغان نیاورده‌اند. این شرکت در سال 2017 میلادی به فکر تغییراتی جذاب در محصولات کامپیوتری خود افتاده و همراه با لپ تاپ هیبریدی دل لتیتود 7285 (Dell Latitude 7285)، قابلیت جذاب شارژ بی سیم را به ارمغان آورده است.

در حال حاضر شارژ بی سیم در حوزه گوشی های هوشمند و اخیرا گجت های پوشیدنی به عنوان یک تکنولوژی نوپا و البته محبوب شناخته می‌شود، اما دستگاه های بزرگ‌تری همچون تبلت و لپ تاپ ها تا به امروز از این تکنولوژی بی‌نصیب مانده بودند. آن هم به دلیل نیازمند بودن به یک پنل بسیار بزرگ شارژ جهت قرارگیری لپ تاپ بر روی آن بود. اما شرکت Ikea بدون تعارف و ترس از عدم استقبال کاربران، یک پد مخصوص شارژ بی سیم را ارائه کرده است که هرچند جذاب نیست، اما گام مثبت و بزرگی در زمینه شارژ بی سیم دستگاه های بزرگ خواهد بود.

این پد که لپ تاپ هیبریدی دل به نام Latitude 7285 را شارژ می‌کند، از هیچ ساختار زیبایی بهره نمی‌برد و شما را نیازمند فضای کافی می‌کند تا بتوانید آن را بر روی میزتان جای دهید؛ اما این محصول پتانسیل محبوب شدن را در خود می‌بیند، به خصوص نزد کاربرانی که به دنبال شارژ لپ تاپ بر روی میزشان هستند اما شاید سیم برق شارژر برایشان آزاردهنده است.

لپ تاپ هیبریدی دل علاوه بر پشتیبانی از شارژ بی سیم و یک کیبورد جداشونده که با اتصال آن به یک تبلت تبدیل می‌شود، این محصول همچنین از پردازنده کبی لیک شرکت اینتل نیز بهره می‌برد. همچنین دل به مشتریان این کامپیوتر پیشنهاد خرید کیبوردهای متفاوتی را همراه با آن می‌دهد. یک کیبورد با کلیدهای مسطح و مدرن و یا یک کیبورد با کلیدهایی که اغلب برای تایپ دلپذیر هستند و به ادعای دل، 4 ساعت به عمر باتری دستگاه شما اضافه می‌کنند. لازم به ذکر است که این پد تنها از طریق کیبورد قادر به شارژ تبلت هیبریدی دل است و به هیچ عنوان نمی‌توانید آن را در حالت تبلتی و فاقد کیبورد، به صورت بی سیم شارژ کنید.

رویای شارژ بی سیم لپ تاپ هیبریدی دل لتیتود 7285 را باید تا اواخر سال 2017 به همراه داشته باشیم

کمپانی دل از نمایشگاه CES 2016 وعده رونمایی از چنین تکنولوژی شارژ بی سیمی را می‌داد، اما شما تا پایان سال جاری میلادی نیز متاسفانه قادر به خریداری لپ تاپ Dell Latitude 7285 نخواهید بود. بنابراین باید هنوز هم تا اواخر سال 2017 میلادی استفاده از یک شارژر بی سیم برای لپ تاپ را باید در رویای خود بپرورانیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*