شمع رزیدنت اویل 7 بوی خون را به دنیای واقعیت مجازی اضافه می‌کند!

شمع رزیدنت اویل 7 بوی خون را به دنیای واقعیت مجازی اضافه می‌کند!

اگر از طرفداران پر و پا قرص دنیای گیمینگ باشید، حتما می‌دانید که هفتمین نسخه از بازی رزیدنت اویل (Resident Evil 7) قرار است در آینده‌ای نزدیک برای کامپیوتر و کنسول های بازی عرضه شود و طرفداران این سری پرطرفدار را به دنیای واقعیت مجازی ببرد. آن هم در خانه‌ای که توسط یک خانواده‌ی مرموز روانی کنترل می‌شود و شما باید از آن فرار کنید. حالا به نظرتان اگر بوی خون هم به این تجربه‌ی واقعیت مجازی اضافه می‌شد، هیجان آن تا چه حدی افزایش می‌یافت؟ این سوالی است که به لطف شمع رزیدنت اویل 7 می‌توانیم به زودی پاسخ آن را پیدا کنیم!

این محصول عجیب و دیوانه‌وار که با نام کامل “Resident Evil 7: Blood, Sweat, and Fears 4D VR Candle” روانه‌ی بازار خواهد شد، قرار است عمق تجربه‌ی شما از حالت واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل را صدها مرحله افزایش دهد. طبق گفته‌ی سازندگان، شمع رزیدنت اویل 7 رایحه‌ی چوب کهنه، چرم و مقداری خون را به مشام کاربران خواهد رساند.

علاقه‌مندان به این گجت جالب (اگر بتوان اسم گجت را بر روی آن گذاشت!) می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۸.۹۹ دلار آن را خریداری کنند و برای ۱۸ تا ۲۰ ساعت، رایحه‌ی خون را به تجربه‌ی دیوانه‌وارشان در این بازی ترسناک اضافه کنند. البته توصیه می‌شود که سریعا بعد از اتمام بازی، تمام پنجره‌های خانه را باز بگذارید تا چند دقیقه بعد از وارد شدن اولین عضو خانواده، پلیس خانه‌ی شما را به محاصره‌ی خود درنیاورد!

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون توش مواد مخدر داره؟