گوشی Coolpad Conjr ؛ اسمارت فونی با دوربین قدرتمند و پردازنده‌ای افتضاح!

گوشی Coolpad Conjr ؛ اسمارت فونی با دوربین قدرتمند و پردازنده‌ای افتضاح!

کمپانی کول پد (Coolpad) که نامی نه چندان مهم در عرصه‌ی گوشی های هوشمند محسوب می‌شود، از محصول عجیبی رونمایی کرده است. گوشی Coolpad Conjr دارای مشخصات سخت افزاری بسیار جذابی است اما در بحث پردازنده، عملکرد بسیار ضعیف و قابل تاملی را از خود بر جای گذاشته است.

این اسمارت فون ۱۸۰ دلاری، دارای بدنه‌ای فلزی است که یک شیشه با ساختار دو و نیم بعدی بر روی پنل جلویی آن قرار گرفته است. نسبت نمایشگر به ابعاد بدنه، هفتاد درصد بوده و گوشی Coolpad Conjr از یک نمایشگر ۵ اینچی از نوع ال سی دی خازنی و با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی برخوردار شده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، پنل پشتی این گوشی دارای طراحی بسیار نزدیکی به پرچمداران برند اچ تی سی است و این موضوع اصلا نشانه‌ی خوبی نخواهد بود. در بخش امکانات تصویربرداری اما گوشی Coolpad Conjr دارای مشخصات ویژه‌ای است و برخورداری از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی که هر دو به فلاش ال ای دی و دریچه‌ی نوردهی f/2.2 مجهز شده‌اند، این روزها بر روی کمتر گوشی ارزان‌قیمتی دیده می‌شود.

پردازنده‌ای که می‌توانست را به یک پرچمدار تبدیل کند!

گوشی Coolpad Conjr ؛ اسمارت فونی با دوربین قدرتمند و پردازنده‌ای افتضاح!

اما در بحث اصلی که مربوط به پردازنده می‌شود، این اسمارت فون حرفی برای گفتن ندارد و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای آن بر روی فرکانس ۱ گیگاهرتز کلاک شده است! این پردازنده‌ی بسیار معمولی باعث شده است که برخورداری از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز نتواند قدرت پردازشی جالب توجهی را برای این محصول به وجود بیاورد و حتی دوربین گوشی Coolpad Conjr نیز قادر به ضبط فیلم با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل نخواهد بود و بر روی کیفیت ۷۲۰ پیکسل گیر کرده است.

به هر ترتیب رابط کاربری Cool UI 8.0 بر روی این دیوایس نصب شده و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، قابلیت قرار دادن سیمکارت دوم در جایگاه کارت حافظه، پشتیبانی از ارتباط LTE تا سقف سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه، ۹ ساعت مکالمه بر روی شبکه‌ی 3G و یک باتری نسبتا قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۲۵۰۰ میل‌آمپر ساعتی، از دیگر مشخصات محصول جدید کول پد محسوب می‌شوند.

هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت گوشی Coolpad Conjr اعلام نشده است، اما کاربران یک نسخه‌ی طلایی‌رنگ را نیز در آینده‌ی نزدیک در کنار این مدل مشکی خواهند دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*