هدفون های درون گوشی وایرلس سونی

هدفون های درون گوشی وایرلس سونی به عنوان نمونه‌های اولیه معرفی شدند

در بازار امروز، وسایل و تجهیزات مربوط به موسیقی و در کل لوازم صوتی رونق خاصی داشته و از آنجایی که گوشی‌های هوشمند اغلب بدون هدفون عرضه می‌شوند، زمینه خوبی برای سودآوری وجود دارد. کاربران همه دوست‌دار تکنولوژی بوده و به همین دلیل دیگر سراغی از وسایل دارای سیم نمی‌گیرند. سونی به عنوان یک شرکت موفق در زمینه تکنولوژی، از این موقعیت استفاده و در نمایشگاه CES 2017 چند محصول را در این حوزه رونمایی کرد. هدفون های درون گوشی وایرلس سونی به عنوان نمونه‌های اولیه شناخته شده و تا تبدیل‌شدن به محصولاتی تجاری راه زیادی دارند.

در نمایشگاه سی ای اس 2017 شاهد ارائه اسپیکرها و هدفون‌های بدون سیم ارتقا یافته‌ی سونی بودیم که در میان آن‌ها تیزر چند نمونه اولیه نیز به چشم می‌خورد. هدفون های درون گوشی وایرلس سونی جزو این موارد بوده و در کنار چند هدفون دور گردنی جدید این شرکت، توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کردند. با رسیدن به سال جدید میلادی و آغاز نمایشگاه CES 2017، انتظار شنیدن اخبار بیشتری پیرامون هدفون های درون گوشی وایرلس سونی و دیگر محصولات آن داشتیم، اما این سازنده تنها دو رنگ مختلف از هر نمونه اولیه را همراه خود به لاس‌‌وگاس آمریکا آورده است.

بازار هدفون های درون گوشی وایرلس سونی چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه هدفون های درون گوشی وایرلس سونی به تنهایی عرضه نشده و شاهد قاب شارژی آن‌ها نیز هستیم. هنوز درباره قیمت و همچنین زمان عرضه هدفون های درون گوشی وایرلس سونی هیچ اظهار نظری نشده است، اما با یک نگاه می‌توان به کوچکی و خوش‌ساختی آن‌ها پی برد. در هر صورت می‌توان بازار خوبی را برای هدفون های درون گوشی وایرلس سونی متصور شد، چرا که رقبای زیادی اکنون در این حوزه وجود ندارند و حتی هدفون وایرلس اکسپریا سونی نیز نتوانست در این بازار موفقیت‌آمیز عمل کند. البته، نمی‌توان از محصولات قدرتمندی همچون هدفون درون گوشی وایرلس Earin ام 2 که در جریان همین نمایشگاه امسال معرفی شدند غافل ماند.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*