معرفی ایربادهای وایرلس K’asq Sport توسط PKparis در سی ای اس 2017

معرفی ایربادهای وایرلس K’asq Sport توسط PKparis در سی ای اس 2017

هدفون های وایرلس این روزها به یک مد فانتزی تبدیل شده‌اند و در حالی که برندهایی نظیر Bragi و اپل با آن ایرپادهای جنجالی‌اش، بیشترین سهم از بازار را در اختیار خود گرفته‌اند، کمپانی PKPARIS مدعی است که ایربادهای بدون سیم K’asq اولین محصولاتی بوده‌اند که در ماه ژوئن رونمایی شده و توانستند ۵ ساعت عمر باتری را با تمام امکانات یک ایرباد بدون سیم در اختیار کاربران قرار دهند. حالا نیز قرار است مدل جدید این سری با نام ایربادهای وایرلس K’asq Sport عرضه شود.

دقایقی پیش نیز این کمپانی معرفی ایربادهای وایرلس K’asq Sport در سی ای اس ۲۰۱۷ را آغاز کرد. این ایربادهای وایرلس تحت نام سری K’asq Sport کمپانی سازنده عرضه شده‌اند و این به معنای آن است که این محصولات برای افراد فعال‌تر و دارای فعالیت‌های ورزشی مداوم، کاملا مناسب خواهند بود. مدل جدید از استاندارد IP55 برخوردار بوده و استفاده از آن هنگامی که بدنتان خیس عرق شده است، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

طراحی سبکی برای فریم ایربادهای وایرلس K’asq Sport در نظر گرفته شده و با برخورداری از قابلیت ضد سقوط، اگر هم این هدفون‌ها از گوش شما به زمین بیافتند، نیازی نیست نگران شکستن آنها باشید. البته PKparis برای جلوگیری از سقوط آنها نیز باله‌هایی را برایشان تعبیه کرده که در سه اندازه‌ی مختلف عرضه می‌شوند و می‌توانند امنیت بیشتری برای این گجت‌های ظریف فراهم نمایند.

معرفی ایربادهای وایرلس K’asq Sport توسط PKparis در سی ای اس 2017

یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان هدفون های وایرلس، عمر باتری محدود آن‌هاست. به سبب اینکه فضای کمی برای قرارگیری باتری در ایربادهای بدون سیم وجود دارد، معمولا عمر باتری ۳ ساعته برای اکثر آنها تعبیه می‌شود. اما ایربادهای وایرلس K’asq Sport درست مانند مدل قبلی این سری، پنج ساعت عمر باتری برای پخش مداوم موسیقی با کیفیت بالا را در اختیارتان خواهند گذاشت.

PKparis این محصولات جدید خود را با قیمت ۱۰۰ دلار و در دو رنگ مشکی و سفید به فروش می‌رساند. فروش این سری از ایربادهای وایرلس نیز تا پایان ربع اول سال جاری میلادی و از طریق فروشگاه رسمی کمپانی سازنده آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*