هدست لاجیتک G533 به گزینه‌ی رویایی گیمرهای پی سی تبدیل خواهد شد

هدست لاجیتک G533 به گزینه‌ی رویایی گیمرهای پی سی تبدیل خواهد شد

کمپانی لاجیتک (Logitech) به تازگی از هدست جدید گیمینگ خود پرده‌برداری کرده و آنطور که از شواهد و تجربه‌ی کاربران در جریان سی ای اس ۲۰۱۷ پیداست، هدست لاجیتک G533 می‌تواند به یکی از ایده‌آل‌ترین محصولاتی تبدیل شود که هر گیمر رایانه‌های شخصی برای خرید آن ابراز علاقه نماید.

این هدست ۱۵۰ دلاری تنها بر روی کامپیوترهای ویندوزی عمل می‌کند و به نوعی نسخه‌ی متحول شده و ساده‌سازی‌شده‌ای از هدست ۲۰۰ دلاری مدل G933 است که به طور اختصاصی برای کنسول‌های بازی طراحی شده بود. هدست لاجیتک G533 از همان درایورهای صوتی Pro-G استفاده می‌کند که همین موضوع باعث افزایش طراوت و دقت صدای پخش شده می‌شود و اصوات را به طور زنده در اختیارتان قرار می‌دهد.

این مدل جدید از نوع هدست هایی است که دارای طراحی پشت بسته (closed-back) هستند و به گفته‌ی کارشناسانی که آن را در محل نمایشگاه تست کرده‌اند، گوش دادن به انواع ژانرهای موسیقی و بازی‌های هیجان‌انگیز از طریق آن می‌تواند لذت دوچندانی را برایتان فراهم کند. شاید گوش دادن به موسیقی در اولویت‌های یک گیمر پی سی قرار نداشته باشد، اما در آن صورت هم جزییات و تک تک موج‌های صوتی داخل بازی ها برایشان پخش خواهد شد تا تجربه‌ی جدیدی از بازی‌های مدرن داشته باشند.

هدست لاجیتک G533 به گزینه‌ی رویایی گیمرهای پی سی تبدیل خواهد شد

هدست لاجیتک G533 به منظور برخورداری از قابلیت‌های وایرلس، دارای یک دانگل یو اس بی است که توسط پروتکل شرکت Avnera طراحی شده و اندازه‌ای مشابه یک حافظه‌ی فلش مموری دارد. این تکنولوژی به کاربران امکان می‌دهد که تا فاصله‌ی ۵۰ فوت (۱۵ متر) به طور کامل از امکانات این هدست برخوردار شوند و طبق نتایجی که از آزمایش آن در محل نمایشگاه به دست آمده است، این رقم کاملا واقعی بوده و حتی عملکرد آن از محصولات قدرتمندی همچون هدفون سولو ۳ ساخت کمپانی بیتس که از تکنولوژی وایرلس W1 اپل بهره می‌گیرد، بهتر بوده است؛ هرچند که عدم پشتیبانی محصول جدید لاجیتک از سیستم عامل مک نیز می‌تواند به عنوان یکی از محدودیت‌های مهم آن تلقی شود.

هدست لاجیتک G533 از حالت استفاده‌ی پسیو پشتیبانی نمی‌کند

باتری هدست لاجیتک G533 با یک بار شارژ کامل می‌تواند انرژی لازم برای ۱۵ ساعت استفاده‌ی مداوم را فراهم کند و البته قابلیت تعویض و جابه‌جایی آن نیز وجود دارد. البته توجه داشته باشید که حالت پسیو (Passive) در این هدفون‌ها تعبیه نشده و بعد از اتمام شارژ نمی‌توانید آنها را از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری به دیوایس‌های دیگر متصل کرده و به عنوان یک هدفون معمولی ازشان استفاده کنید؛ در صورت اتمام شارژ، تمام امکانات از کار می‌افتد و باید این محصول را به شارژر متصل نمایید.

هدست لاجیتک G533 به گزینه‌ی رویایی گیمرهای پی سی تبدیل خواهد شد

کمپانی سازنده یک میکروفون را نیز داخل هدست جدید گیمینگ خود تعبیه کرده است که علاوه بر شفافیت بالای صدا و قابلیت تغییر حالت آن به شکل‌های مختلف، فیلتر متناسبی نیز بر روی آن قرار گرفته است تا هنگام ادای حروفی نظیر پ و ت، دیگر دوستانتان از شنیدن یک صدای تند و تیز اذیت نشوند. در نهایت می‌توان گفت که این برند سوئیسی موفق شده است یکی از بهترین هدست های مخصوص بازی در این دوره از نمایشگاه سی ای اسی ۲۰۱۷ را معرفی کند و محصول سبک، زیبا و باکیفیت لاجیتک می‌تواند موفقیت بالایی در بازار به دست آورد؛ فروش هدست لاجیتک G533 با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و از اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*